5

995 57 13
                                    

Tom sertçe kolumdan yakaldı "neden sürekli peşimdesin? seni istemiyorum"
"istiyceksin!" Tom kaşlarını kaldırdı "öyle mi? demek kendine bu kadar güveniyorsun"
"güveniyorum, sen benim olucaksın Tom" Tom sırıtmaya başladı "acıyorum sana" Tom yanımdan geçip giderken hiç bir şey yapamamıştım eğer daha fazla peşinde dolaşırsam onun için daha da alay konusu olucaktım.

Narcissa koşar adımlarla yanıma geldi "Larissa!" heycanlı ve telaşlıydı "bir şey mi oldu?"
"Sirius"
"ne? şunu düzgünce anlatır mısın Cissy?" Narcissa Sirius'u işaret etti "senden hoşlanıyor James ile konuşurken onları duydum inanabiliyor musun? Sirius senden hoşlanıyor!" elimle Narcissa'nın ağzını kapattım "o bir Gryffındor! bunu kimse duymamalı" Narcissa elimden kurtuldu "Tom'un peşinden koşmak yerine Sirius ile denemelisin bence" arkamı döndüm ve James, Remus, Peter ve Sirius dörtlüsüne baktım Sirius gerçekten çok yakışıklıydı "hayır Cissy aklıma böyle şeyler sokma lütfen" gözlerimi Sirius'dan ayırmadım "saçmalık" Narcissa gözlerini devirdi "sen Tom'un peşinde koşmaya devam et!" omuz silktim ve içeri girdim Narcissa peşimden geliyordu "hadi ama ona bir şans ver"
"aptal bir Gryffındor'a şans vericek değilim"
"ama yakışıklı"
"Tom'da yakışıklı" Narcissa sertçe koluma vurdu "sen bilirsin!" Narcissa yanımdan çekip gitti bir süre Sirius'a şans verebilir miyim diye düşündüm ama bunu yapmam aptallık olurdu o bir Gryffındor ben ise Slytherin yani aslında bir sorun yok kafam çok karışık

Narcissa'nın Sirius'un benden hoşlandığını söylediği günden bir hafta geçti ne Sirius ile yakınlaştım ne de Tom'un peşinden koştum artık yorulmuştum onun için çabalamak istemiyordum herkesten uzak derslerime odaklanmak istiyordum. Tom'un gözü sürekli üzerimdeydi fark edebiliyordum ama nedenini anlamıyordum ama artık pekte umrumda değildi.

Ortak salonda bir köşede oturuyordum Narcissa yanıma oturdu "nasılsın? Karanlık sanatlara karşı savunma sınavı için gergin misin?"
"hayır zaten çoğu şeyi biliyorum"
"Profesör düello olucağını söyledi"
"karşıma çıkıcak kişi için üzlüyorum" Narcissa kıkırdadı "demek kendine bu kadar güveniyorsun"
"Karanlık sanatlara karşı savunmada iyiyim ama iksir olsaydı kesinlikle yapamazdım"
"sence Tom'un karşısına kim çıkıcak asıl üzülmemiz gereken kişi o"
"bence Bellatrix çıkmalı ona en uygun o çünkü" ben bunları söylerken Tom ve Bellatrix Salona girdi  "yine benim hakkımda mı konuşuyorsun Larissa hemde benim kardeşime!" omuz silktim ve cevap vermedim "ben yatıcam Cissy iyi geceler" Ayağa kalktım ve koridorda ilerlemeye başladım "Larissa"
"Tom?" Tom yanıma geldi "Slughorn'dan bir şeyler öğrenebildin mi?"
"hani umrunda değildi Tom?"
"merak ettim" derin nefes aldım "umrumda olmadığı için kimseye bir şey sormadım yani korkmana- merak etmene gerek yok"
"neden değil?" kaşlarımı çattım "ne neden değil?"
"neden umrunda değilim"
"iyi geceler Tom" Tom'un cevap vermesine fırsat vermden yanından ayrıldım ve yatakhaneme geçtim. Bugün çok yorulmuştum ve bir an önce uyumak istiyordum.

𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin