Tom geri çekilirken istemeye istemeye onun dudaklarından ayrıldım. Ne Tom beni bırakıyordu ne de ben onu gözlerimiz kapalı nefes seslerimizi dinliyorduk.. "senden nefret ediyorum" yavaşca belimde olan elini çekti ve benden uzaklaştı "hiç bir şey olmamış gibi gidicek misin?" sorduğum soru canını acıtmış gibi yüzüme baktı ve sustu.. "gitme" Tom arkasını dönüp yanımdan uzaklaşırken arkasından bakmak istemiyordum koşarak peşinden ilerledim ve arkasından sarıldım. Tom olduğu yerde durdu "seni çok seviyorum" Tom ellerimi ittirdi ve bana döndü dolu gözlerimle ona bakıyordum "kahretsin" diye mırıldandı ve beni kendine çekip sarıldı "hayatını mahvedicem buna hazır mısın?" başımı salladım ve ona sarılmaya devam ettim bırakmak istemiyordum keşke saatlerce böyle durabilseydim..
Tom geri çekildi "git ve uyu artık"
"sen gelmiycek misin?"
"gelmiycem sen git" cevap vermeme fırsat vermeden yanımdan ayrıldı. Hızlıca odama çıktım ve yatağa yattım acaba artık sevgili miydik? Tom gerçekten bana aşıktı beni seviyordu.. Resmen onunla öpüşmüştüm hem de Tom beni öpmüştü.. kokusu çok güzeldi onun kokusuyla uymayı isterdim.. "neden gülümsüyorsun?"
Cissy yanıma ilerledi "bilmem kendimi çok mutlu hissediyorum"
"hmm bu mutluluğun sebebi Sirius olabilir mi?" hayır bu mutluluğun sebebi Tom.. "iyi geceler Cissy"
"beni geçiştiriyorsun" onu umursamdan arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım.Sabah uyanır uyanmaz büyük salona indim Tom'u görmek için sabırsızlanıyordum ama ortalıkta yoktu
Cissy telaşla yanıma geldi "Sirius bana bir kaç şey söyledi ama ben yalan olduğunu düşünüyorum" kaşlarımı çattım "ne söyledi?"
"seni Tom ile öpüşürken görmüş bu doğru değil dimi? Lütfen bunu yaptığını söyleme"
"Cissy-" belimde hissettim elle irkilerek arkamı döndüm "Tom?"
"sevgilim önemli bir şey konuşmamız lazım" yutkundum sevgilim mi? sevgilim dedi!
"sonra konuşalım Cissy" Tom ile büyük salondan çıktığımızda belimi bıraktı ve önden yürümeye başladı ona yetişmek için nerdeyse koşmam gerekiyordu "Tom sorun mu var?" Tom cevap vermeden yürümeye devam ediyordu yorulduğum için elinden tuttum "biraz yavaş olur musun lütfen"
"onun adını ağzına almanı istemiyorum"
"kimin?"
"Black'in eğer onun adını senin ağzından duyarsam senin içinde onun içinde iyi olmaz" Tom'un elini sıkıca kavradım "bu bir kıskançlık mı yoksaa tehdit mi?"
"ne anlarsan" gülümsedim ve sıkıca sarıldım "bana herkesin içinde sevgilim dedin ben sadece yanlız olduğumuzda bana böyle davranırsın sanıyordum" Tom derin nefes aldı "bazıları senin kiminle birlikte olduğunu bilmeli ama fazla samimiyetten hoşlanmıyorum"
"sen nasıl istersen sevgilim... Sevgilim... Sana sevgilim diyebilmek için çok bekledim" Tom yüzüme gelen saçlarımı parmaklarıya yavaşca yüzümden çekti ve yüzüme öpücükler kondurdu yavaş ve nazikti sanki kırılmamdan korkuyormuş gibi öpüyordu.. Dudağımın kenarına öpücük konurdu "seni öpmek iyi geliyor" kıkırdadım "bence ben seni öpersem daha da iyi gelebilir" onu öpmek için yaklaştığımda geri çekildi "ne yaptığını sanıyorsun?! onu öpmeyi düşünmüyordun değil mi?" Bellatrix sinirle arkamdan bağırınca neden uzaklaştığını anladım ve sinirle ona döndüm "ister öperim ister öpmem bu seni neden ilgilendiriyor?" Bellatrix Tom'un yanına ilerledi "Tom! ne saçmalıyor bu?" Tom gözünü benden ayırmadan "bilmiyorum" diye mırıldandı sinirle yanlarından uzaklaştım.Tamam ilişkimizi gizlemek istiyor olabilir ama o kendimi beğenmişin yanında nasıl bana böyle davranabilir! beni savunması gerekiyordu! ortak solunda bir o yana bir bu yana yürürken Narcissa geldi "bana bir açıklama borçlusun?"
"morelim bozuk Cissy" Narcissa kolumdan tuttu "Tom'la sevgili misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)
Fanfiction𝘚𝘪𝘻𝘤𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘢şı𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳 𝘮𝘶? 𝘗𝘦𝘬𝘪 𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘨ü𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘪 𝘵𝘦𝘳𝘬 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘩𝘪ç 𝘣𝘪𝘳 ş𝘦𝘺 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘮ış 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘯𝘶 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪𝘯𝘪𝘻? 𝘖𝘯𝘶 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘣𝘪�...