2

1.3K 69 15
                                    

Aptalım ben.. Tom ellerimden kayıp giderken onun gidişini izliyorum sadece ona dokunamıyorum, öpemiyorum ama onu çok seviyorum hem de her şeyden çok...

Hogwarts'a başlayalı altı yıl oldu ve kendimi çok gelistirdim.. bir gün karanlık sanatlara karşı dersinin profesörü olmak istiyorum bence başarabilirim kendime güveniyorum..

"Larissa" Tom'un sesini duyunca arkamı döndüm bana doğru yürüyordu, muhteşem ve kusursuz görünüyordu "ah Larissa burda ne düşünüyorsun? yoksa o aptal Hufflepuff arkadaşınla yatakta mı basıldın?!" şok içinde ona baktım "ileri gidiyorsun" Bellatrix kahkaha atarak yanımıza geldi "duyduklarım doğru mu?" Tom hafif gülümsedi "ona sorabilirsin Bellatrix sana detaylı anlatır" titrek nefes aldım "iğrençsin sen!" Tom'un gülümsemesi daha da büyüdü "karanlık sanatlara karşı savunma ustası Larissa... Ağlıycak mısın?" Bellatrix kıkırdadı "bence aşk acısı çekiyor" yutkundum "kes sesini Bellatrix!" Tom bir adım atarak aramızda ufak bir mesafe bıraktı "hadi düello yapalım... İlk ölen kaybeder" şok içinde Tom'a döndüm "affedilmez laneti biliyorsun dimi Larissa? üzerinde denmek istiyorum" hızlı nefes alış verişlerime engel olamıyordum. Bellatrix  kenara çekildi ve Tom benden uzaklaştı "hazır mısın?" yapamazdım Tom'u öldürmek istemiyordum ama karşı çıkmazsam o beni öldürebilir o yapar o Tom acımaz.

bir şeyler mırıldandı ve asasını kaldırdı asamla bana savurduğu büyüyü engelledim bir kaç saniye sadece ondan gelen büyüleri engelledim "Karanlık sanatlara karşı savunmadan öğrendiğin bu mu?" asamı indirmek üzereyken Tom "crucio!" diye bağırdı üzerime gelen büyüden kendimi kenara atarak zar zor kurtulmuştum  "ne yaptığını zannediyorsun?!" sinirle bağırırken bir yandan yere düşen asamı almak için elimi uzattım ama Tom üzerine bastı "biliyor musun? bence ölmelisin" Tom yavaşca yanıma eğildi "ve ben seni öldürücem" Bellatrix ile birlikte aralarında gülüşerek ilerlediler yerde duran asamı aldım ve cübbemin cebine koydum göz yaşlarımı sildim ve ayağa kalktım ona aşık olmam hayatımın en büyük hatasıydı yavaşca odama doğru ilerlerken Narcissa ile çarpıştım "üzgünüm" diye mırıldandım ve ilerlemeye devam ettim ama Narcissa kolumdan yakaladı "neyin var?"
"Cissy, seni fark etmemişim" Narcissa gülümsedi "önemli değil neyin var?"
"Tom"
"ne diyceğimi bilemiyorum Larissa ona aşık olduğuna inanamıyorum" yutkundum "ben dinlenicem sonra görüşürüz" Narcissa başını salladı ve yanımdan ayrıldı yavaşca yatakhaneme geldim ve yatağıma yattım.

𝓲'𝓿𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓶𝔂 𝓮𝔂𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾 (𝒯𝑜𝓂 ℛ𝒾𝒹𝒹𝓁𝑒)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin