Tüm kızları olan annelere, kız çocuğu olmadan,kadın olanlara.
Babası içinde yara olanlara..
Toplumun kanayan yarası "kadın"olan herkese armağan olsun bölüm..."Kadın annedir.!
Kadın eş'dir.!
Kadın ailedir.?
Kadın cennettir.!
Kadın bir evin tüten bacasıdır.!
Kadın peygamberi doğuran anadır.!Kızlarınızı sevin. Öyle bir sevin ki;
Yanlış insanların elinde olmaktansa, güvenilir babalarının kanatları altında olsun.!Keyifle okumanızı dilerim 💐 çiçek gibi okuyucular...
Beğenen eller,yorum yapan diller dert görmesin...
Çünkü o kadar acıdan sonra, yola çıkanla hedefe varan aynı kişi olmaz.
İnsan hayatı çıkmaz sokak gibi.. olmadı bir çamur balçığı, ya batarsın ya çıkarsın.! Ya o çıkmaz sokaktan bir çıkış ararsın, ya da yıllarca olduğun yerde sayarsın....
"Deva,Deva aç gözlerini. Ulan Allah sizi kahretsin.! Nasıl bu hale getirdiniz?" Diye isyan ederek bağırdığında kucağında baygın olan kadını arabanın arka koltuğuna yatırmıştı Ali Sarper. Neden insan kızını bu denli hırpalar,nasıl bu hale getirir? Bu insanlar da hiç mi vicdan yoktu.? Öyle ya tüm bunlara sebep olan da kendisi değil miydi.? Üstelik çıkan haberlerden hala haberi yoktu.!
Gözünün altı morarmış, dudağının kenarı kan olmuş, yüzünde beş parmağın izi çıkmış halde kendinden geçmiş olarak yatan bir kadın vardı. Kimdi bu kadın? Neden onun için böyle bir çıkmaza sürüklen mişti? Oysa onu evine bırakacak yoluna devam edecekti.?
Kaderi yazan kalemin mürekkebi, insanın kendi kanından damlarmış.
Herşey bir tesadüf ile başlamış olamazdı değil mi?..
Üç ay önce....
"Doğu neydi lan o kıza öyle bakışın.?"arkadaşından gelen soru ile kafasını ardındaki mağazada kalan kıza çevirdi. Deva mağazada çalışıyor Doğunun ona geriye dönüp baktığını bile bilmiyordu. Sahi neden dönüp,dönüp geriye bakıyordu?
"Ne bilim oğlum. İkinci kez görüyorum ama kızın farklı bir aurası var."derken yüzünde aptal bir sırıtma oluştu. Doğu öyle her gördüğünden hoşlanacak, he gördüğüne gönlünü kaptıracak adam değildi. Genelde flört ettiği kızlar ile de sadece Zaman geçsin amaçlı konuşurdu. Zaten şimdiye kadar konuştukları ile de hiç haz etmemişti.
Doğruydu arkadaşının söyledikleri kendisi bile ilk defa görmesine rağmen kızın yüzündeki gamzelere takılı kalmıştı. Gülerken kocaman derin çukurlar oluşmuştu.
"İddia'ya girerim çok sürmez çabuk sıkılırsın"diyen Ali Sarper arkadaşını iyi tanıyorsa o uzun süreli ilişkileri sevmezdi...
"Seninle iddia'ya girmem her seferinde sen kazanıyorsun."demişti Doğu, AVM içinde yürümeye devam ederken ikisinide alaylı bir kahkaha almıştı. Doğu'ya göre de Ali Sarper için herkes bacısı idi. Bu adam asla arkadaşlıktan öte gitmezdi.
"Tamam sen girme ben sana söyleyeyim. En fazla üç ay."diyen Ali Sarper'e,Doğu olduğu yerde durmuş dudaklarını büzerek boynunu hafif yana yatırmıştı..
Arkadaşı ciddi olamazdı. Hayır onu iyi tanıyordu ama üç ay çok değil miydi?Onlar mağazdan çıkıp gitmiş. Geride çalışmaya devam eden Deva'nın hiç bir şeyden haberi yoktu. Yanına gelen arkadaşı Selen'in söyledikleri genç kızın kafasını karıştırmıştı.
'Adam sana bakarken dibi düştü kızım." Demişti. Selen söylediğinden bu yana Deva aklı karışmış dalgın olarak işini yapıyordu.
Olabilir miydi? Gerçi adam iki günde ikinci kez geliyordu. Bakışlarına o da denk gelmişti ama ..yok yok..yanlış anlamışlardır. Kendi kendine kurdukça kurdu. Ancak üstüne kurulan gurur kıran alaydan haberi olmadan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ AŞK BIR KADIN
General FictionTezgahtar olarak çalışan Deva kendi haline baskıcı ailede yetişen,onu hor gören bir Babanın kızı idi.Bir gün alışveriş yaptığı sırada karşına çıkan Doğu ile yolları kesişir.Varlıklı,Saygın bir ailenin tek çocuğu olan Doğu,Deva'ya öyle bir aşk duyar...