Selamm
Biliyorum normalde bir gün bir bölüm sonra 12den sonra da bir bölüm atıyordum. Ama şimdi baktığımda biri 5 gün önce diğeri 4 gün önce göründüğü için biraz sinir olmuş olabilirim dlwmdlms
Bu yüzden ikisi de 4 gün önce olsun diye biraz zaman sonra ikinci bölümü atıyorumm.
Bundan sonra bölümleri biraz daha uzun tutmaya çalışacağım.
Oy verip yorum yapmayı unutmayınn
Öpüldünüz, muah😽🤍
---
"Ben çilekli bir pasta almak istiyordum."
"Kaç kişilik olacak efendim?"
"Dört kişilik olsun lütfen." Diyen müşterime istediği çilekli pastayı paketledikten sonra verdim. Ödemesini yapıp pastayla beraber kafeden çıktı.
Elimde telefonumla ilgilenirken kafenin içi az insanla dolu, hava nostalji kokuyordu.
"Napıyorsunn güzelik?" Diyerek neşeyle gelen gizeme baktım.
"İyiyim öyle Instagram da geziniyordum. Sen napıyorsun?" Dedim onun gibi gülerek.
"Hiiç bende işte işimi yapıyorum. Bazıları yapmıyorda." Dedi imalı imalı. İmasına güldüğüm sırada telefonu geri cebime koydum ve kollarımı bağladım.
"Gene başladık imalara." Diyerek güldüğümde gizemde bana katılarak güldüğü esnada içeriye Asya'nın girmesiyle bir sevinç nidası koptu ama müşterilerin bazılarının bakışları bize dönünce susmak zorunda kaldık.
Asya tüm ihtişamı ile gülerek içeri girdi ve elindeki poşetlerle beraber iki elini de havaya kaldırıp ikimizin de sarılışına karşılık verdi.
"Hoş gelmiş benim balımm." Diyerek yanaklarından öptüğümde asya gülerek karşılık verdi.
"Kıskanıyorum yalnız." Diyen gizeme de sarılarak karşılık verdiğinde elindeki poşetleri tezgaha bıraktı ve bize döndü.
"Ee kızlar, neler yaptınız bensiz?" Dediğinde gizemle birbimize bakıp dudak büzdük ve Asya'ya geri döndük.
"Sensiz bir günümüz bile geçmedi be balım. Sen ne yaptın asıl bizsiz, ailenle? Bizim yerimizi doldurdular mı bari." Diyerek ima ile konuştuğumda, gizem kafa sallayarak beni onayladı.
Asya gülerek, "Abartmayın kızlar. Annem pek iyi değildi psikolojik olarak. Bu yüzden tüm gün onunla ilgilendim, sonra iyi olduğunu anladığımda geri geldim işte. Geri geldim ve yoğun bir hafta tamamen beni beklemekte..." Dediğinde gizemle anladığımızı belirtelerek kafamızı salladık.
"Geçmiş olsun. Yasemin ablanın daha iyi olmasına sevindim. İş sonunda arar görüşürüz biz sera ile, değil mi?" Diyerek sorar gibi bana baktığında onu başımı sallayarak onayladım.
"Evet, ararız. Hem hep seni görmekten bıkmıştır biraz bizi görsün de yüzü başka insan görsün yani." Dediğimde Asya tebessüm ettiği sırada bizim bulunduğumuz yerin arka tarafından bir müşterinin seslendiğini duymam ile oraya döndüm.
Gözlerim, cam kenarındaki karşılıklı iki masada oturan kişilere takıldı. İki kız iki erkekti ve iki kişi camdan dışarı bakarken iki kişi benim tarafıma doğru bakıyordu.
"Bakar mısınız?" Diyen kişiye tebessüm ederek kafamı tamam anlamında salladım.
"Geldim." Diyerek gizemle Asya'ya bir dakika işareti yaptığımda onlarda beni onaylayıp beklemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başa Bela Bir Kızıl | Texting
Jugendliteratur05***: Hâlâ fark edemedin beni. 05***: Gözünün önündekini görmek bu kadar mı zor? 05***: Beni gör diye yapmadığım şey kalmamışken hemde... Sera: Pardon da siz kimsiniz? 05***: Ah, Güzelim. Herkes anladı bir sen anlamadın ki... --- Başlangıç: 22.12.2...