Selamm
Nasılsınız, napıyorsunuz?
Bugün bir, yarın bir olmak üzere bölümleri atmaya başlıyorumm
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen🤍
İyi okumalar🤍✨
---
Sera: Balımm
Sera: Hele bak buraya bi.
Balım🤍: Noldu?
Sera: Elinin körü oldu.
Balım🤍: Ya sera xpsmdlms
Balım🤍: Bir sorun mu var?
Sera: Sana bir şey anlatıcam şimdi bak.
Balım🤍: Bakamıyorum ama olsun anlat.
Sera: Bana dört beş gün önce falan biri yazdı.
Sera: Beni sevdiğini ve gözümün önünde olduğu hâlde onu göremediğimi söyledi.
Balım🤍: Seni rahatsız mı etti? Kimmiş?
Sera: Sakin ol be kızım. Rahatsız falan etmedi.
Sera: Neyse, işte sonra ben bunu engelledim.
Balım🤍: İyi yapmışsın. O zaman sorun ne?
Sera: Sonra başka numaradan yazdı ve ona bir şans vermemi, onu tanımamı istedi.
Sera: Bende tamam dedim ve şuan konuşuyoruz. Instagram hesabından da takipleşiyoruz. Adı da yunus.
Balım🤍: Adı dışında bir şey biliyor musun? Tehlikeli biri mi? Engel olmam gereken bir durum mu var?
Sera: Ya asya bi dur.
Sera: Yok, engel olman gereken bir durum yok.
Sera: Adı yunus, 28 yaşındaymış. Bir kedisi var adı ay ve aşırı tatlııı😻 Ve birde motoru var.
Balım🤍: Ldmwldms
Balım🤍: Ondan hoşlanmaya mı başladın?
Sera: Ne?
Balım🤍: Ondan diyorum, hoşlanmaya mı başladın?
Sera: Hayır. Sadece onu tanıyorum. Kim olduğunu bilmediğim birinden hoşlanamam ki.
Balım🤍: Konuştuğun kişinin karakterini beğenirsen, yüzünü görmene bile gerek kalmaz.
Balım🤍: Olay zaten yüz yüze gelmek değildir, kalp kalbe gelmektir, Sera. Eğer onu tanıdıkça seversen, bu gerçek aşktır bence.
Balım🤍: Bana kalırsa gerçek aşk; kişinin kalbini, karakterini sevmektir. İlk görüşte aşka da inanmam zaten. Adı üstünde ilk 'görüşte' yani görerek olan bir aşk. Bu demek ki onun görünüşüne aşık olmuşsundur, içine değil...
Sera: Haklısın...
Sera: Gizeme de daha dün akşam anlattım. Sana da şimdi anlatayım dedim. Malum annenlerin yanına gittin, bir kaç gün daha yoksun...
Balım🤍: Birileri beni mi özlemiş bakalımm??
Sera: Gibiii
Balım🤍: En yakın zamanda dönüyorum Ay'ım. Merak etme özlem gideririz;)
Sera: O zamannn
Sera: Öptüm seni muah😽🤍
Balım🤍: 😚🤍
---
Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree🤍
(Kısa bir bölüm oldu Sorry...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başa Bela Bir Kızıl | Texting
Fiksi Remaja05***: Hâlâ fark edemedin beni. 05***: Gözünün önündekini görmek bu kadar mı zor? 05***: Beni gör diye yapmadığım şey kalmamışken hemde... Sera: Pardon da siz kimsiniz? 05***: Ah, Güzelim. Herkes anladı bir sen anlamadın ki... --- Başlangıç: 22.12.2...