Seraynr: Bu sabah birileri mama vermedim diye kızıyor🫢😺
Asyacn: Ya kuzumu niye aç bırakıyorsun hain!
:Seraynr: Asıl hain sensin, benimle konuşma!Gizemlibr: Güzel bir hanımefendi😼
:Seraynr: Şimdi de lez mi olmaya karar verdin?Ayselynr: Çok özledim ya😻
:Seraynr: Zaten hep kızımı özlüyorsun, beni değil:(
:Ayselynr: Üzülme be abla seni de bir gün biri özler;)
:Seraynr: Yazık, çok yazık...134 yorumun tümünü gör
Ayselynr ve 12.367 diğer kişi beğendi
05***: Bir şans daha vermeye ne dersin?
05***: Beni tanımaya, bana güvenmeye...
05***: Biliyorum, kolay kolay çevrene insan almazsın. Benden şüpheleniyor olabilirsin, ama beni tanı önce güzelim.
05***: Seni ne kadar sevdiğimi, sana ne kadar değer verdiğimi...
05***: Bana Bir şans versen, beni tanısan? Senden beni sevmeni isteyemem. Buna hakkım yok. Sadece, seninle bir kelime bile konuşmak o kadar iyi hissettiriyor ki...
Sera: Kimsiniz? Engellediğim şahıs olmadığınızı umuyorum.
05***: Neden?
Sera: Bakın, inanın kimsiniz bilmiyorum ve yazdığınız mesajlar kafamda soru işaretleri bırakıyor. Size sorsam cevap vermeyeceğinizi bildiğimden hiç sormuyorum ama bu artık fazla olmaya başladı.
Sera: İnanın anlamıyorum sizi. Kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşmak bile bana tuhaf geliyor. Sonuçta her gün yabancı numaradan değişik mesajlar almıyorum.
05***: Değişik mesajlar... İyiymiş.
Sera: Ne dememi bekliyorsunuz?
Sera: Sizi görmediğimi, beni sevdiğinizi söylüyorsunuz. Bu söyledikleriniz bana inandırıcı gelmiyor.
Sera: Tanımadığınız bir insan size sizi sevdiğini söylese nasıl hissedersiniz?
05***: Tuhaf. Anlıyorum...
Sera: Sevindim.
05***: En azından konuşmaya devam etsek? Belki beni seversin, yani konuşuruz anlamında...
Sera: Bilemiyorum.
Sera: Düşüneceğim. Cevabım da yarın size yazarsam veya yazmazsam belli olur.
05***: Deli gibi sırıtıyorum oğlum şuan(bu mesaj gönderilmedi)
05***: O mesajı bekliyor olacağım:)
Sera: O kadar eminsiniz yani yazacağıma?
05***: Seni tanıyorum...
Sera: Peki, öyle olsun.
05***: Öyle olsun:)
---
Bölümler biraz kısa gelebilir belki size ama şuanlık bu aralıkta gidicem sonrasında biraz daha uzun yapmayı planlıyorum.
Bir sonraki bölümde görüşürüz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başa Bela Bir Kızıl | Texting
Teen Fiction05***: Hâlâ fark edemedin beni. 05***: Gözünün önündekini görmek bu kadar mı zor? 05***: Beni gör diye yapmadığım şey kalmamışken hemde... Sera: Pardon da siz kimsiniz? 05***: Ah, Güzelim. Herkes anladı bir sen anlamadın ki... --- Başlangıç: 22.12.2...