1

336 27 14
                                    

Üstüme doğru gelen Bogum ile yutkundum ve konuşmaya başladım. 

"Tamam. Tamam özür dilerim. Gelme üstüme. "

Her ne kadar bunları söylerken iğrensemde zorundaydım. Çünkü ters bir şey yaparsam veya söylersem Bogum ve Hoseok, Taehyung'a ona aşık olduğumu söyleyeceklerdi. Okulda onlara kölelik edicek hiç bir erkek yoktu. Herkes kendini koruyabilirdi ama eşcinsel olduğunda işler değişiryordu. Bu yüzden kullanıyolardı beni ama kaybetmekten de çekinmezlerdi. 

"Aferin. Böyle adam olacaksın. Gerçi sen şimdi gay olduğun için adam mısın kadın mısın bilemem. "

Ne kadar zor olsa da sinirlerimi bastırmaya çalıştım. 

"Peki. Şimdi izniniz varsa ben gidiyorum Bogum bey. "

Tam ilerleyip kapıdan çıkacakken koluma tutunan sıkı el ile nefesimi tuttum. 

"Hiçbir yere gitmiyorsun. Senin için bir görevim var. "

"Neymiş o? " Delirecektim. 

"Yoongi şuan müzik odasında tek. Onu oyalayıp dışarı çıkartacaksın ve yarım saat falan gelmeyeceksiniz. Gerisi bizde. "

                       ∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Delilikti bu! Niye kabul etmiştim ki? Gerçi kabul etmesem daha kötü olacaktı ama Yoongi... 

Müzik odasına doğru hızlıca ve yere bakarak aklımdaki düşünceler ile giderken birden omzuma çarpan omuz ile sarsıldım. Arkama bakıp özür dileyecekken gördüğüm yüzle afalladım. 

"Yavaş olsana gay! Yere değil önüne bak. "

Karşımdaki Taehyung'tu.

Etraftaki gülüşme seslerine aldırış etmeden "özür dilerim" dedim ve arkamda olan bakışları umursamadan yoluma devam ettim. Kalbim çok hızlı atıyordu çünkü sert ve samimiyetsiz olsa da bir temasımız olmuştu. Yine de tepki vermemeye çalıştım çünkü herkesin gözü bendeydi.

Müzik sınıfından içeri girdim ve gitarı ile uğraşan Yoongi gözlerime tutundu. Yanına doğru gitmeye başladım.Çok korkuyordum.  

Yoongi beni gördüğü anda konuştu. "Jungkook? Ne işin var burda? " dedi. 

Yoongi bana bu koca okulda en yakın ve samimi davranan kişiydi ve ona böyle boktan bir kötülük yapmak istemiyordum.

ZORBA GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin