Kapı hızlı bir şekilde açıldı ve gördüğüm kişiyle korktum hem de içim rahatladı.
"Jungkook?"
"Hoseok? "
"Tuvalete gitmediğin için seni aramamı söyledi Bogum. " Korkuyla Hoseok'a baktım.
"O nerede? "
"Evde."
"Ne demek evde? "
"Şimdi şöyle; Bogum bugün gelmedi ve sana yapacağı şeyleri bana söyledi. Yani benim sana yapmamı istedi. İlk seni orda görmediğimde çok sevindim. Bogum'u arayıp "Jungkook'u mahvettim" Dedim. Ama inanmadı ve görüntü arayacağını söyledi. Bende "tünele girdim çekmiyor" diyip kapattım." Derin nefes aldı. "Yani şimdi yukarı çıkp seni iyice benzetmemiz lazım."
Ben var görmüş tavşan gibi hoseok'a bakarken Yoongi ve Jimin kahkaha atmaya başladılar."Ne? "
Yoongi kahkahasının ardından konuştu.
"Hoseok iyi adamsın he, hadi gidelim."
Yoongi Hoseok'u Jimin beni aldı ve ilerlemeye başladık. Yolda Taehyung'u gördük ve bize garip garip bakarken Hoseok'a seslendi.
"Hoseok, senin bunlarla ne işin var? "
Korkudan delirecektim. Hoseok Taehyung'a ankatsaydı o da bizimle gelecekti.
Hoseok bana bakıp 'bana güven' dercesine gülümsedi ve tekrar Taehyung'a döndü.
"Ne bileyim amına koyayım. Denk geldik. Bu arada tarihçi seni çağırıyor. "
Taehyung "ananı sikim ödevi unuttum" diyip koşmaya başladı.
"Yalanım tuttu lan" bu sefer ben de dahil kahkaha attık ve bu sefer Yoongi konuştu.
"Bence başka birine yakalanmadan ayrı ayrı gidelim. Ben Jimin'le ortadan, Jungkook sağdan ve Hoseok da soldan 2 dakikaya buluşalım. "
Herkes onayladı ve yola koyulduk.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
"Şimdi ne yapıcaz? " Jimin'in sorusuyla Hoseok Jimin'in eline yumurta tutuşturdu.
"Jimin'cim sen bunları Jungkook'un kafasına vurucaksın. " Yoongi'ye yöneldi ve ona da un verdi. "Yoongi'cim sen de bunu Jungkook'a dökeceksin. Sonra önüme geçti ve elindeki sütü gösterdi.
" Ben de kekimizi yapıcam. "Jimin önüme geçti. "Üzgünüm Kook. " dedi ve iki yumurtayı kahkaha atarak kafama vurdu.
Sonra yoongi geldi. "Sevgilimin izinden, üzgünüm Kook. " dedi ve unu kahkahalarla birlikte başımdan aşağı düştü.
Hoseok'u bekliyordum ama ona baktığımda ağzı açık Yoongi ve Jimin'e bakıyordu.
Yoongi "aa evet, Hoseok bilmiyordu. " Dedi ve Hoseok çığlık attı.
"Ne demek sevgilimin izinden?" dedi ve yine ortaya kahkahalar döküldü.
"Sonra anlatırız sen sütü dök. " dedi Jimin.
Hoseok yanıma gelip "Yaşasın zorbalık" diyerek soğuk sütü üstüme boşalttı ve hissettiğim soğukla çığlık attım. Hoseok beni susturdu ve "Şimdi yoonmin siz def olun ben Bogum malını aricam. " Dedi.
Yoongi ve Jimin duydukları 'yoonmin' kelimesiyle birbirlerine bakıp tebessüm ettiler ve bize dönüp aynı andan orta parmak çektikleri gibi tuvaletten çıktılar.
Sadece ben ve Hoseok kaldığımızda içimde bir korku vardı. 'Umarım Bogum'un içi rahatlar da daha bana bulaşmaz' niye düşündüm.Hoseok bana büyük bir güven vermişti. Hem kendimi hem de o'nu Bogum'un elinden kurtarmalıydım. 'Taehyung'da Hoseok gibi olsaydı keşke' diye düşünmeden edemedim.
"Jungkook arıyorum ben bu malı. Seni birkaç kere ittirmem gerekebilir. Canın acımış gibi yap. " dedi Hoseok ve ben de 'tamam' bakış attım.
Hoseok Bogum'u aradı ve üç çalıştan sonra telefon açıldı.
"Lan geri zekalı sen beni aptal mı sanıyorsun ne tünelinden bahsediyorsun amına koyayım, göstersene Jungkook'u " dedi Bogum. Hoseok, açtığı hoparlör ile duyduğumu bildiği cümleleri ağzını oynayarak taklidini yaptı ve gülmemek için zor durdum. Hoseok ile gerçekten yakın dostlar olacağımızı hissediyordum. Çok geçmeden Hoseok konuştu.
"Bogum'cum, dünyanın en hetero insanı ben şu an Jungkook'un yanındayım ama kaçmaya çalıştığı için heyecandan öyle dedim ben. " Hoseok'un bu denli yalan söylemesi beni korkutmadı değil.
"E tamam göster o zaman ulan! " Bogum'un bağırmasıyla Hoseok görüntüyü açıp telefonu bana çevirdi ve yüzüme ağlamaklı bir ifade takındım.
Bogum beni gördüğü gibi kahkaha attı.
"Lan gay Jungkook, bu hal ne? Pasta gibi olmuşsun! "Hoseok bana kamera arkasından güven verici bir şekilde baktı. Ben de ona gülümsemek istedim ama bu sefer de Bogum göreceği için nötr bir şekilde baktım ve tekrar telefona döndüm.
Hoseok yanıma geldi ve "ezik gay " Diyerek hafifçe ittirdi. Ben de sert ittirmiş gibi yapıp sırtımı duvara vurdum ve yalandan yüzümü buruşturdum.
Bogum bu hareketle daha çok güldü ve kendisini sakinleştirince "tamam Hoseok yeter bu kadar. Bakalım okulun sayfasında bu ekran görüntülerini görünce Jungkook hanımın suratı ne hâl alıcak? " Dedi ve telefonu kapattı.
Hoseok ile şaşkınlıkla birbirimize baktık ve aynı anda "lan! " diye bağırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA GAY
FanfictionEşcinsel olduğu okulda yayılan Jungkook'a zorbalık yapanlardan birisi de sevdiği Taehyung'tu. Düz yazı / texting