Odadan içeri girenlere bakarken heyecanlı ve güleryüzüm solmuş, yerine hüzünlü ve sinirli bir surat yer almıştı.
Taehyung Hoseok ve Bogum içeriye girmiş, bizi gördükleri gibi şok olmuşlardı. Yoongi'nin hiçbir şeyden haberi olmadığı için ilk o konuştu.
" Ne işiniz var lan burda? Ne bok yemeye geldiniz? "
Öldüreceklerdi beni. Kim bilir ne yapacaklardı. İlk Bogum konuştu.
" Ooo Jeon'la pek bir yakınsınız Min bey. Bu gay seni kendine mi ayarttı yoksa? "
Bogum'un alayla konuştuklarıyla Yoongi'yle şaşkınlıkla birbirimize baktık. "Saçmalama Bogum. Böyle bir şeyi nasıl düşünürsün? Yoongi eşcinsel bile değil." Sanırım düşündüğüm şeyi yapacaklardı ve bunu istemiyordum. Yoongi'ye ve Jimin'e çok yazık olurdu. Ayrılabilirlerdi. Bunun benim suçum olmasını ve Yoongi'yi kaybetmek istemiyordum.
Ama her zaman her isteğimiz olmazdı.
Serdar Beni dinlemeden odadan dışarı çıktı ve bağırmaya başladı. "Ahali! Yeni çiftimize Hayırlı olsun deyin. Jungkook ve Yoongi! " bütün Okulu gezip bağırmaya başladı ve herkes bize bakıp gülerek 'Hayırlı olsun' demeye başladılar. Bogum sert bir şekilde Hoseok'a baktı ve Hoseok Bogum'un peşinden gidip onunla bağırmaya başladı. Taehyung? O Sadece düz bir ifade ile bize bakıyordu. Ne gülüyordu ne de dalga geçiyordu. Sadece bakıyordu.
Ben şaşkınlıktan hareket bile edemezken Yoongi birden bağırmaya başladı. "Saçma sapan konuşmayın! Eşcinsel insanların arkadaşları olamaz mı? Bir kendinize gelin! Haddinize değil İnsanların yönelimlerini ve ilişkilerini sorgulayıp onlar hakkında yorum yapmanız orospu çocukları! Kesin o sikik sesinizi!" Herkes sustu.
Gerçekten herkes susup gideceği sırada bir ses daha duyduk. "Gerçekten buna inandınız mı? Yoongi konuşman çok güzeldi ama sen de Jungkook gibi zorbalanmamak için söylüyorsun bunları. Arkadaşlar Yoongi ve Jungkook için Hayırlı olsun kutlaması yapmayalım mı?"
Herkes birden geri dönüp konuştu. "Yapalım! "
Konuşan Taehyung'tu. ve neden sustuğunu anlamıştım. Doğru ânı bekliyordu. Kırgınlıkla Taehyung'a baktım ve göz göze geldik ama hemen kafasını çevirdi ve ben de çevirdim. Şaşkınlıkla etraftakilere bakarken önümüzde birisi belirdi.
Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA GAY
FanfictionEşcinsel olduğu okulda yayılan Jungkook'a zorbalık yapanlardan birisi de sevdiği Taehyung'tu. Düz yazı / texting