4

209 22 6
                                    

Jimin sadece Yoongi'ye bakıyordu. Sırtı diğer çocuklata dönüktü. Yüzünü sadece ben ve Yoongi görüyorduk. O yüzden kimse jimin'in bakışlarındaki anlamı görmüyordu. İçinde kırgınlık, kızgınlık, hayal kırıklığı... Bir çok duygu vardı ama hiç birinde sevincin kırıntısı yoktu. Sadece üzüntü. 

Ben , jimin ve Yoongi'ye; diğer çocuklar birbirlerine bakarken bizi umursamayıp gülmeye ve konuşmaya devam ediyorlardı. Bogum gülerek, Taehyung ve Hoseok düz bir ifadeyle bize bakıyorlardı. Sinirden gözlerim dolmuştu. Tam gözümden yaş damlıyorken Taehyung'la göz göze geldik. Taehyung ağladığımı gördüğü anda yanlış görmediysem -ki umarım yanlış görmemişimdir- dişlerini sıktı ve kaşlarını çattı. Bunlar sadece iki saniyede oldu. Göz yaşımı hemen silip bakışlarımı tekrar Yoongi'ye çevirdiğimde hala jimin'e bakıyordu ve sinirden delirecek gibiydi. En sonunda dayanamayıp bağırdı. 

"Yeter lan! Siktirin gidin amına koyayım. Mal mal konuşuyorsunuz zaten. Jungkook ile sevgili falan değiliz. Benim sevgilim var ferişhatlarını siktiklerim! De siktirin gidin lan! " 

Herkes susup korkuyla Yoongi'ye baktı. Sonra bazıları özür dileyerek, bazıları ise bir şey demeden sınıflara ayrıldılar. Sadece odada ben, Yoongi, Jimin, Hoseok , Bogum ve Taehyung kalmıştık. Karşımızdaki Bogum bile artık gülmüyordu. Oda çok sessizdi. Aradan yarım saniye geçti ve Jimin kısık sesle konuştu. 

"Artık o bildiğin sevgilin de yok desene. " Sadece benim ve Yoongi'nin duyacağı sessizlikte konuşup odadan ayrıldı ve bu sefer de beş kişi kaldık. 

Bu sefer de sesini siktiğim Bogum konuştu ."Bu iş burda bitmedi ezikler. " Dedi sadece ve odadan dışarı çıktı. Taehyung'da onun peşinden gitti. Sadece Hoseok kaldığında çok şaşıracağımız bir şey oldu. 

"Özür dilerim. Bogum bazen abartıyor. Yani bazen değil ama neyse. Onunla beraber saçmalamazsam sana kızdığı gibi bana da kızıyor jungkook. Beni asla ilgilendirmez başkalarının yönelimleri. Beni sikmedikleri sürece sorun yok. Tekrar özür dilerim yaptıklarım için." Hoseok konuşup dışarı çıktı. 

Geri geldi "Bu anlattıklarımı kimseye söylemeyin sikerim" Duraksadı. "Yani o anlamda değil. Heteroyum ben." Tekrar çıktı. 

Yoongi'yle sadece birbirimize bakıp hem sinirden hem yaşadıklarımızdan hem de Hoseok'un konuşmasından dolayı gülmeye başladık. Tabi sonra Yoongi aklına gelen Jimin ile duraksadı.

ZORBA GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin