Bogum-Taehyung
Taehyung:
Bogum
Sen Jungkook'un videoyu
ne yaptınBogum:
Flasha aktardım
Ne olur ne olmazTaehyung:
Tamam yarın atarız
instayaBogum:
O ibneye göstericem
kimin patron olduğunu
YwydwkdgwkdhwkTaehyung:
Piç/
Mndbxdmbxmdxb.
.
."Şimdi Hoseok, napıcaz biliyo musun? "
Taehyung ve Hoseok, Bogum'a engel olmak için sabah erkenden okula gelmişlerdi. Onlar harici okula erken giden çok yoktu. İki kişi hariç.
"Ne bileyim amina. "
"Şimdi mal, Bogum videoyu flasha aktarmış, büyük ihtimal çantasında gezer birimizin önceden onun çantasını açıp; birimizin onun omzuna sertçe çarpması lazım ama baya kalıplı olan biri yani ben. "
"Bitir bişey söylicem. "
Taehyung sorgulamadan devam etti.
"Sonra o yere düşünce çantasındakiler de düşücek ben de onunla toplarken çaktırmadan alıcam flashı. Çok zekiyim be. "
Hoseok Taehyung'un anlattıklarını sabırla dinlemiş, Taehyung'un akıl edemediği şeyi söylememek için kendini zor tutmuştu ama şuan söyleyebilirdi.
"Peki canım zeki arkadaşım. Bre gerizekalı hadi ben çantasını açtım sen devirdin aldın. Ulan çocuk bizi tanıyo kaybolduğunu anlayınca bizden şüphelenecek ya hani. Zeki Taehyung'um benim. "
Taehyung duyduklarıyla Hoseok'a hak vermişti ve bunu 'he' diyerek belli etmiş oldu.
"O zaman kendini riske atabilecek birileri lazım çünkü kim çarparsa çarpsın ondan şüphelenecek. Ayrıca tanımadığı kişiler lazım. "
Hoseok'da Taehyung'u onaylamıştı.
"Biz hallederiz. "
Taehyung ve Hoseok arkalarından gelen sese baktı ve Taehyung arkasını dönerken Hoseok gözünü çevirdi.
"Siz kimsiniz? " Dedi Hoseok.
"Ben Namjoon, yanımda ki de Seokjin. Bogum'dan ikimiz de nefret ediyoruz. Bize zorbalık yapamadı benden korktuğu için pezevenk ama Jungkook'a ve diğerlerine yaptıklarını biliyoruz. Şuan kime yardım ettiğinizi bilmiyoruz ama her türlü yardım ederiz. "
Arkasından Seokjin konuştu. "Ayrıca Bogum'la takılmanıza rağmen onun arkasından iş çevirmenizi de takdir ettim. En baştan yapmalıydınız piç kurusuna. Anlattıklarınızı duyduk çünkü okulda sadece dördümüz varız ve sesiniz karşı okula kadar gidiyor. Biz de gelip bi bakalım dedik. "
Hoseok ve Taehyung meleklerin gönderdiği bu iki kişiyle çok sevinmişlerdi. Ama bir şey vardı.
"Size nasıl güvenicez? " dedi Taehyung.
Namjoon ve Seokjin birbirlerine baktılar. Gözleriyle anlaştılar resmen ve Namjoon konuştu. "Biz sevgiliyiz. Bogum bunu öğrenince bize zorbalık yapmaya çalıştı ama hacmim ondan büyük olunca götü korktu. Biz de onu tehtid etmeye başladık ve zorbalık yaptığı insanları sorguladık. En çok da Jungkook'u sevdik. Diğerleri 'beni kurtarın' diye yalvardı ama Jungkook hep 'ben hallederim bir şekilde ama teşekkür ederim ' gibi sözler söyledi. Şuan onunla arada görüşüyoruz ve Bogum'un diğer zorbaladığı kişilerden bazılarını kurtardık. Hepsi de kurtulunca yüzümüze bile bakmadı ama Jungkook bize hep aynı sıcaklıkla yaklaşıyor. "
Taehyung Jungkook'un hakkındakilerle gözleri parlıyordu. Kulağı çınlıyordu resmen. Diyecek bir şey bulamamıştı. Sadece dümdüz Namjoon'a bakıyordu.
"Çok teşekkür ederiz. Gelin isterseniz buraya, konuşalım. " Dedi Hoseok.
Taehyung daldığını anlayıp gözlerini kamaştırdı ve gelen çifte baktı.
"O zaman planı baştan bi konuşalım. " Dedi Hoseok ve diğerleri de onayladı
Dörtlü de birbirlerine karşı bi yakınlık hissetmişlerdi ve sanırım arkadaş gruplarına birileri ekleniyordu.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA GAY
FanfictionEşcinsel olduğu okulda yayılan Jungkook'a zorbalık yapanlardan birisi de sevdiği Taehyung'tu. Düz yazı / texting