15

51 6 1
                                    

"Olay yerindeyim. "

"Ben de. "

Seokjin ve Namjoon'u telefondan aramıştık ve kulaklıkla kısık sesle cevap veriyorlardı. Şuan son dersteydik ve dersler boştu çünkü öğretmenlerin toplantısı vardı. O yüzden herkes çantalarıyla geziyordu. Bogum'u tek yakaladığımız gibi sikmeye koyulacaktık ama Yugyeom ile geziyordu korkak piç.

"Beyler ben Yugyeom'u oyalamaya gidiyorum. "

"Hoseok koş. "

Hoseok yavaş yavaş Yugyeom ile Bogum'un yanına gitti. Yugyeom'un kulağına bir şeyler fısıldadı ve Yugyeom koşmaya başladı. Dudağını okuduğum kadarıyla Bogum, "noluyor ulan, " dedi ama Hoseok'un sırtını gördüğüm için onun ne dediğini anlamadım. Zaten bir şeyler dedikten sonra geri yanıma geldi.

"Hoseok ne dedin Yugyeom'a lan da öyle koşmaya başladı, " dedim.

Seokjin de bana katıldı. "Harbi olm anasını sikiyolarmış gibi koştu. "

"Öyle dedim zaten. "

Hayretle Hoseok'a baktım.

"Ne diyon oğlum, "dedi Namjoon.

" 'Yugyeom koş ananı sikiyolar' dedim. Bu mal da enayi olduğu için inandı hemen ahahahaha salak. "

Ben algılamaya çalışırken namjin ikilisi sessizce kahkaha atmaya çalışıyolardı.

"Oğlum, neyse. Hadi Seokjin Bogum tek şuan koş koçum. "

"Gidiyorum komutanım hakkınızı helal edin. "

Namjoon sahte ağlamayla konuştu. "Seni seviyorum my boy. Ölmeden gel yoksa kan çıkar. "

"Jin askere mi gidiyo la hadi. " Dedim.

Seokjin Bogum'a doğru usulca yaklaştı. Bogum kantin sırası beklerken yavaşça çantasının fermuarını açıp götüm götüm kaçtı.

"Ulan açmışken flashı da mı alsaydım acaba? "

"Sen onu bulana kadar evlere dağılırız çakma Seok. " Dedi Hoseok.

"Sus lan fikir verdik şurda. Ayrıca sensin çakma Seok. " Seokjin Namjoon'un yanına vardı ve küçük bir zafer dansı yaptıklarında Namjoon devreye girdi.

"Tamam ben gidiyorum. " Diyip yavaşça Bogum'un yanına gitti ve bütün okulun duyacağı şekilde Bogum'un omzuna çarptı. Biz ses dalgasından bir yerlere tutunmaya çalışırken Bogum kalkmaya çalışıyordu. Bütün çantası dağılmıştı.

Namjoon, Bogum'un yanına eğildi ve yalandan "Ay pardon canim görmemişim seni. Gel kalkmana yardım edeyim. " derken bir yandan da flashı eline aldı. Bogum göt korkusundan sadece "Sorun yok. Ben kalkarım git. " dedi. 'Jungkook olsa susmazdı piç. ' diye düşünmeden edemedim.

Namjoon, "peki tekrar sorry hayatım," dedi ve yanımıza doğru piç gülümsemesiyle yaklaştı.

"Kaslı sevgilim benim. " Seokjin Namjoon'u överken bu sefer de Hoseok'la ben zafer dansı yaptık.

.
.
.
.
.

Olaydan sonra zil çaldı ve herkes evlere dağılırken Bogum yanımıza geldi. Namjoon ve Seokjin bizi uzaktan izliyordu.

"Videoyu yayınlamak için sabırsızlanıyorum. Sinir etti beni Jungkook ibnesi. Niye bilmiyorum ama en çok ona sinir oluyorum. "

Hoseok'la birbirimize baktık ve Hoseok'un da benim gibi  Bogum'a içinden sövdüğüne yemin edebilirdim.

"Tamam hadi belleği çıkar da atalım instaya. " dedim.

Bogum çantasını karıştırmaya başladı ve hafiften kaşları çatılınca kendimi tutamayıp küçücük sırıttım. Hoseok'a baktığımda o da gülüyordu. Birbirimizi görünce dayanamadık ve kahkaha attık.

"Lan bellek yok ne gülüyorsunuz amına koyayım! "

Birden ikimizde gülmeyi kestik ve Hoseok, " Ne demek yok? Biz Taehyung'la video için gülüyorduk. İyice baktın mı? " Dedi.

Ben de "bi boşalt bakayım çantanı belki kenarıda bir yerdedir, " dedim.

Bogum çantasını boşalttı. İçinden okul eşyaları hariç her şey vardı. Sigara, bıçak, çakmak, çıra, tahta bile vardı. 'Nasıl bu piçle arkadaş oldum, Hoseok'a mecbur yaptırıyordu ama ben? Kendi isteğimle yapıyordum. İğrenç biriyim.' Diye düşündüm.

"Yok amına koyayım yok! Ama ben anlamadım mı sandınız? Kimin aldığını anlamayacağımı mı sandınız? "

Hoseok'la birbirimize baktık. "Kim? " Dedim.

Bogum, " Yugyeom. " Dedi. " O piçe güvenmiyordum zaten. Flashı alıp kaçtı daha da gelmedi. "

.
.
.
.
.


"Bu çocuk harbi mal. " Bogum Yugyeom'un peşinden giderken biz de Namjoon'ların yanına gidiyorduk. Bogum'un aptal olduğunu biliyorduk ama bu kadarını da düşünmemiştim. Ben içimden düşünürken Hoseok dışa vurmuştu.

Namjoon'ların yanına vardığımızda bize kızgın kızgın bakıyolardı. Kaşlarımı çattık ve 'noldu? ' dercesine baktım. Seokjin bakışımı anlayıp cevap verdi.

"Namjoon'la videoyu izledik. " Dedi. "Orospu çocuğu Bogum çocuk ne hâle gelmiş. Bide İçinde Hoseok da var. Niye? Hatta sadece o var. Sen mi getirdin Jungkook'u o hâle Hoseok?" Hoseok beklemeden cevap verdi.

"Ben de memnun değilim orda olmaktan. Bogum bana zorla yaptırıyo yoksa niye onunla arkadaşmış gibi davranayım? Zaten tek başıma yapmadım yanımda Jimin ve Yoongi de vardı. Jungkook'da eğlendi güle eğlene yaptık ama Bokumun ekran kaydı alacağını düşünemedik. "

Hoseok'un anlattıklarından hiç bir şey anlamamıştım. Jimin ve Yoongi mi? Arkadaş mıydılar? Ya Jungkook, eğlenmiş miydi,  Ne ara yaptılar? Ben sorgularcasına Hoseok'a bakarken Seokjin ve Namjoon kafalarını onaylar şekilde salladılar.

"Lan."

"Anlatıcam ben gel. " Hoseok sandalyeyi gösterdi ve karşısındaki sandalyeye oturdu. Namjin çifti zaten oturuyordu. Kantindeydik ve okulda sadece biz vardık. Ta ki kantine biri dalana kadar.

.
.
.
.
.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORBA GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin