Jungkook ve Yoongi müzik sınıfını temizlemeye başlamışlardı. Jungkook, Yoongi'ye 'Sana yardım etmeye geldim. ' demişti. Gönlü el vermemişti o'na şu koca erkek lisesinde tek iyi davranan insana sonucunda ne olacağını bile bilmediği bir kötülük yapmaya.
Yoongi konuştu. "Çok teşekkür ederim Kook. Müzik odasının tek sorumlusu benim ve tek başıma burası akşama kadar bitmezdi. Tekrar çok sağol. "
"Hiç önemli değil. Ben de dışarıdaki pezevenklerden kurtulmuş oldum. " Dedi Jungkook.
Aradan yaklaşık yirmi dakika geçti ve ikili sonunda temizliği bitirip kahvelerini içiyorlardı. Oturup havadan sudan konuşmaya başladılar. Eğleniyorlardı.
Yoongi, Jungkook'a karşı bir dostun güvenini hissetmişti.
"Jungkook, sana bir şey söyleyeceğim. Daha doğrusu bir sır gibi. Seninle beraber üç kişi biliyor olucaz. "
Jungkook, arkadaşına verdiği güven duygusu ile çok sevinmişti. Asla ondan sır çıkmazdı. İlk defa böyle bir güven duygusu hissettiren ve hisseden genç, heyecan ile konuştu.
"Ben den asla sır çıkmaz Yoongi. Söz veriyorum. Bana güvenebilirsin."
Yoongi anlatmaya başladı. "Eşcinsel olduğun için zorbalık gördüğünü biliyorum. Bunun için üzgünüm ama keşke benim gibi daha dikkatli olsaydın. "
Yoongi'nin sıcak gülümsemesi ile konuştuklarını Jungkook duyduğunda resmen şaşkınlıktan ve heyecandan bayılacaktı.
"Yoksa düşündüğüm şey mi?! " Jungkook heyecan ile konuştuğunda Yoongi'nin gülümsemesi de büyüdü.
"Evet! Ben de gayim! "
Yoongi hafif bağırarak ve heyecanla konuştuğunda ikili kahkahalar ile gülmeye başladılar. Jungkook hâlâ şaşkınken Yoongi konuşmaya devam etti.
"Sizin sınıfta Jimin var ya. Benim manit. "
"NE?!" Jungkook artık daha da şaşkındı ve bayılma taklidi yaptı. Yoongi kahkaha atarken onu kaldırdı. Onlar konuşmaya devam ederken odanın kapısı sert bir şekilde açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA GAY
FanfictionEşcinsel olduğu okulda yayılan Jungkook'a zorbalık yapanlardan birisi de sevdiği Taehyung'tu. Düz yazı / texting