Rozdział 4

106 3 6
                                    

Shindou pov

Czekaliśmy z Fei i Wondabą w jakimś pokoju na rozpoczęcie meczu gdy drzwi się otworzyły a w nich stanął Taiyou.

Taiyou: Czekaliśmy na was.

Fei: Czekaliście.

Taiyou: Nie martwcie się, wspomnienia o mnie, jak i również zespołu, są nietknięte.

Shindou: Dobrze to słyszeć.

Taiyou: Daisuke-san tak spekulował i miał racje.

Shindou: Masz racje, Daisuke-san powiedział ,że to dlatego ,że czas wzrósł gwałtownie zanim nowy równoległy świat został stworzony.

Wondaba: Dlatego zostaliśmy wrzuceni do opowieści Króla Artura jako postacie.

Fei: Ale dlaczego w tym świecie Król Artur ma syna nie córkę.

Taiyou: Tego nie wiem, dopiero gdy Król Artur go przedstawił zobaczyliśmy go pierwszy raz.

Shindou: Powiedział też ,że będzie waszym kapitanem.

Taiyou: Tak ale z drugiej strony trochę sie tego obawiam, nie wie o nas nic więc nie wiem czy da rade nas poprowadzić.

Taiyou: Poza tym pamiętajcie że musicie to wygrać żeby ten świat się nie rozpadł.

Shindou: Jasne, powodzenia.

Taiyou: Dzięki wam też życzę powodzenia.

I wyszliśmy razem na plac przed zamkiem wszyscy już tam czekali oprócz Matsukaze.

Nishiki: To jest cała masa problemów, tak?

Torb: Więc jestem rycerzem! Czuje dreszcze!

Tsurugi: Powodzenia Shindou.

Shindou: Dzięki.

Fei: Matsukaze jeszcze nie ma, dziwne.

Kinako: Był tu ale gdzieś na chwile poszedł powiedział że zaraz wróci.

Tenma: Już jestem bardzo przepraszam że to tyle trwało

Może i był księciem ale było trochę widać że do postawy króla jeszcze mu brakuje.

Karia:  A czy mógł bym wiedzieć gdzie byłeś.

Tenma: Ja, byłem po moją przyjaciółkę ponieważ bardzo chciała obejrzeć mecz jeśli to nie problem.

Kinako: Nie oczywiście ,że nie prawda.

Taiyou: Prawda.

Kinako: A kto to jest?

Tenma: Pewnie każdy ją zna a jej imi-

???: Przepraszam za spóźnienie Tenma.

Tenma: Nic nie szkodzi.

Żebyśmy zobaczyli kto to jest musieliśmy sie odwrócić ale gdy tylko to zrobiliśmy wszyscy zamilkli.

Tenma: O to moja przyjaciółka Królowa Smoków.

Królowa Smoków: Witam wszystkim.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieje że rozdział sie spodobał.

Życzę wszystkim Wesołych świąt.











【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz