Rozdział 14

69 7 4
                                    


Królowa Smoków pov 

Mam nadzieję że zgodzą sie pomóc Tenmie naprawdę się o niego martwię.

Tsurugi: Pomożemy mu co nie Shindou.

Shindou: Ale przecież-

Taiyou: Proszę cię Shindou zgódź się.

Kinako: No właśnie Tsurugi ma racje poza tym musimy mu się od płacić za to że nam pomógł.

Shindou: No-

Shindou chciał coś powiedzieć ale nie dokończył ponieważ pojawił się coś dziwnego i tym czymś pojawił się czarny rycerz.

Czarny Rycerz: Jednak zmieniłem zdanie oddam wam dziewczynę za Matsukaze.

Tsurugi: Dlaczego chcesz Tenme.

Czarny Rycerz: Akurat z tego nie muszę się wam tłumaczyć więc jak.

Shindou: Jak mamy ci go dać skoro go tu nie ma.

Tsurugi: Shindou o czym ty mówisz.

Czarny Rycerz: To macie go znaleźć i przyprowadzić daje wam czas do jutra.

I wtedy czarny rycerz znikną.

Tsurugi: Dlaczego to zrobiłeś.

Shindou: Przecież musiałem kupić nam troche czasu poza tym i tak musimy znaleźć Tenmie.

Shindou: A tak przy okazji zgadzam się pomóc Tenmie.

Królowa Smoków: Naprawdę wam dziękuje nie wiem jak wam się odwdzięczyć.

Shindou: To zostawimy na później.

Tenma Jak się cieszę że masz takich wspaniałych przyjaciół.

Taiyou: Ale dlaczego czarny rycerz chce Tenme.

Shindou: Nie wiem ale nie mamy zbytnio czasu musimy znaleźć Tenme.

Tenma pov

Byłem już blisko kryjówki czarnego rycerza trochę źle się czuje z tym że im nie powiedziałem kim tak naprawdę jestem ale kiedy to się skończy wszystko im powiem. I wtedy zauważyłam Aoi w jakiejś klatce.

Tenma: Aoi!

Krzyknąłem cicho żeby mnie zauważyła.

Aoi: Tenma co ty tu robisz.

Tenma: Przyszedłem cię uratować.

Czarny Rycerz: Więc jednak przyszedłeś sam czyli jednak twoi koledzy cię nie lubią.

Tenma: Co!?

I poczułem że czarny rycerz był za mną ale nie zdążyłem zrobić uniku i coś mi zrobił potem była już tylko ciemność.

Aoi pov

Widział jak Tenma zemdlał i nie wiedziałam co zrobić gdy klatka w której byłam znikneła.

Aoi: Co.

Czarny Rycerz: Można powiedzieć że twoi koledzy dotrzymali słowa więc ja też a teraz znikaj stąd zanim się namyśle.

Aoi: Ale..

Nie wiedziałam o co chodzi i nie chciałam też zostawić tenmy więc stałam tam jak słup.

Czarny Rycerz: Mam ci pomóc.

Aoi: Co nie ale po co ci Tenma.

Czarny Rycerz: To już nie twój interes.

Czarny Rycerz: Ale widzę że chyba jednak potrzebujesz mojej pomocy.

I wtedy czarny rycerz przeteleportował mnie przed zamek Króla Artura.

Tsurugi: Aoi co tu robisz.

Aoi: JaonTenmaporwałicośmuzrobiłidlategotujestem*.

Tsurugi: Spokojnie jeszcze raz powiedź co się stało.

Aoi: Czarny Rycerz porwał Tenme dlatego tu jestem.

Tsurugi: Co!!!

Tenma pov

Obudziłem się w takiej samej klatce co Aoi wcześniej ale zauważyłem że Aoi tu nie było.

Czarny Rycerz: Widzie że się obudziłeś.

Tenma: Gdzie jest Aoi co jej zrobiłeś.

Czarny Rycerz: Sądzę że to nie jest czas żeby się tym martwić poza tym odesłałem ją do zamku Króla Artura tak jak obiecałem.

Czarny Rycerz: Z resztą nie ważne, teraz nadejdzie twój koniec Matsukaze Tenma.

Tenma: Co chcesz mi zrobić.

Czarny Rycerz: To czego Alfie nie udało się zrobić czyli zniszczyć twoją miłość do piłki.

Tenma: Nie uda ci tego dokonać.

Czarny Rycerz: Tym razem Fei ci nie pomoże więc twój koniec jest bliski poza tym twoi przyjaciele cię nie znają więc tym bardziej dla ciebie gorzej.

Tenma: I tak nie odbierzesz mi mojej miłości do piłki.

Czarny Rycerz: Jeszcze się przekonamy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JaonTenmaporwałicośmuzrobiłidlategotujestem* - chodzi tu o to że Aoi szybko mówi i tsurugi nie nadąrza.

I mam do was takie pytanie bo ta historia za niedługo się skończy i mam dwa swoje pomysły na inną historie:

Pierwsza to jest jakaś o kyouten a druga taka troche magiczna też o tenmie bo ja kocham historie o tenmie więc dlatego pytam chyba że macie jakieś inne propozycje to możecie podać.





【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz