Rozdział 10

68 4 2
                                    

Tenma pov

Tenma: Królowo Smoków.

Królowa Smoków: Tak.

Tenma: Myślisz że jeszcze przypomną sobie kim jestem.

Królowa Smoków: Jestem pewna że tak a teraz idź do siebie bo robi się jasno i nie zapomnij o mixi maxie.

Tenma: Zaufam ci w końcu prawie zawsze masz racje, dobra będe już szedł.

Królowa Smoków: Uważaj na siebie.

Znowu wróciłem do swojego mixi maxa i poszedłem do komnaty medycznej.

Shindou pov

Już nie wiem co mam o tym myśleć z jednej strony wydaje się że on jest z el dorado ale jakaś część mnie mówi że nie może powinienem porozmawiać z resztą na ten temat. I z tymi myślami udałem się do naszej komnaty.

Tsurugi pov

Nagle obudziłem się bez powodu ale gdy podniosłem się do pozycji  siedzącej poczułem coś mokrego na twarzy to były łzy nie wiem czemu płakałem przecież nigdy tak nie miałem więc nie wiem o co chodzi. Zacząłem rozglądać się po pokoju i zdałem sobie sprawę że Shindou tu nie było więc wyszedłem z komnaty i zacząłem go szukać ale po chwili znalazłem go.

Tsurugi: Shindou gdzie byłeś.

Shindou: O Tsurugi właśnie chciałem z tobą porozmawiać.

Tsurugi: O co chodzi.

Shindou: Chodzi o Tenme.

Tsurugi: Obudził się czy co.

Shindou: Obudził sie ale to nie wszystko widziałem go jak rozmawiał z Królową Smoków.

Tsurugi: A co w tym dziwnego.

Shindou: Nie będe cię okłamywał ale Matsukaze Tenma jest z el dorado.

Tsurugi: Co!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozdział miał być wcześniej ale jak zwykle mi się nie chciało a tak w ogóle podobał wam się pierwszy odc IE Go Galaxy bo mi tak nie bardzo ale jak kto woli.



【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz