prolog

526 19 9
                                    






Ostatni dzień wakacji właśnie dobiegał Han Jisung to najlepszy uczeń w szkole z najlepszymi wynikami. Jest totalnym introwertykiem i nie lubi ludzi. Ma jednego przyjaciela i to wszystko mu wystarcza. Dla niego liczy się tylko szkoła, A co z jego emocjami?
Czy jest w stanie kogoś pokochać oprócz stosów książek? końca. Han nie mógł już się doczekać powrotu do szkoły bo podczas wakacji nie miał co robić. Jak każdy w jego wieku wyjeżdżał na jakieś wczasy, imprezy i spotkania z przyjaciółmi on nie. On wolał przesiedzieć całe wakacje w domu ucząc się na kolejny rok szkolny. Mama Jisunga proponowała mu wyjście z jego przyjacielem Felixem na jakąś imprezę czy chociażby na spacer ale go nie interesowały zajęcia tutejszej młodzieży. Mu zależało tylko na dobrych ocenach i zwiększaniu swojej wiedzy. Normalnie każdy rodzic by się cieszył z tego, że jego dziecko chce się uczyć samo z siebie lecz u Hana było to w jakiś sensie uzależnieniem. Han nie mógł się doczekać już rozpoczęcia roku szkolnego, właśnie w tym roku zaczyna 3klase liceum i chce mieć jeszcze lepsze oceny niż w poprzednich latach.

Tylko czy ktoś zamierza przeszkodzić mu w tych planach?

Czy może ktoś chce pokazać mu coś innego niż tylko życie w książkach?

Czy Han będzie tego chciał?

Czy jest gotowy na poznanie prawdziwej miłości i zmienienia swojego życia?

It's time to school ||minsung||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz