1.Bölüm-SON=BAŞLANGIÇ

264 15 9
                                    

-MÂRİD ÂETİNÎ HÂDHİH ÂL RUHÎ (Mârid bana bu ruhu bağışla)

-Ahsen senin için herşeyi yapacağım... uyan. Sadece bizim için uyan.

...

Küçük bir evdi burası neredeyim? Kimim? Neresi burası? Hiç bir şey bilmiyorum peki annem babam nerede? Ben Ahsen 18 yaşımdayım. Bu saçma gelebilir ama dejavu yaşıyorum sanırım. Bunun bir önemi yok. Saat kaç? Okula gitmem gerek. Kafam çok karışıktı. Uzandığım yerden doğruldum ki Odanın kapısı açıldı ve içeri uzun boylu, geniş omuzlu, siyah giyinimli, beyaz tenli, siyah saçlı ve siyah gözlü bir çocuk girdi. Tanrım çok yakışıklı. Yanına yaklaşıp ellerimi yanaklarına koydum çok yakışıklısın dedim. Gözlerimin içine bakıp ellerimi tutu.  Evet rüya değilmiş gerçekmişm Peki ama kimdi bu yakışıklı çocuk?

-Ahsen. Sonunda uyandın

*Kimsin sen?

-benim Câân

*Can mı?

-Ahsen beni hatırlamıyor musun?

*Hayır ama sanırım seni beğendim

-bu nasıl olur?

*Can neredeyim ben?

Can: seni eve götürelim

* Evimi biliyor musun?

Can: evet hadi

*Tamam

Can: Kapat gözlerini

*Neden?

- çünkü şuan rüyadasın

*Ne?

Uykudan uyandığımda yatakta uzanmış vaziyetteydim, gözlerimle etrafı süzdüm. Siyah büyük elbise dolabı, gri perdeler, siyah yatak örtüsü ve gri halısı olan modern bir odadaydım. Kocaman camlardan harika ağaçlar görünüyordu. Can odaya girdi ve uyu dedi anlamsız bir şekilde odaya girdiğinde gözlerim kapanmaya başladı. Kafam çok karışıktı. Neyim var benim?

Haydi bismillah basluyoruxz benden size hediye yeni bölüm

EL MÂRİD ÂZÂB-Î YAŞAM 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin