14.bölüm-İLK TANIŞMA

73 6 0
                                    

Sessizce önümüzde duran yemekleri yiyorduk. Arda elindeki çatalı sertçe tabağa bıraktığın da Yusuf Atakan ona bakıyordu. Yusuf'u davet etmek belki de kötü bir fikirdi arda sesini düzenleyerek konuştu.

Arda: hadi konuşalım

Öncelikle Yusuf kim hayır hayır daha doğrusu can kim?

*Bende bilmiyorum

Yusuf: can... Ahsen'in eski erkek arkadaşı. Ahsen'i ilk defa otobüste görmüştüm. Gözlerimi ondan alamamıştım. Daha sonra onunla aynı okula gittim. Ve can denen or- ...  Can denen çocukla tanıştım. Yani şöyle oldu. Ahsen ve can okulun çatısında konuşuyorlardı. Önce onları gizlice izledim. Ama can ahseni rahatsız edince dayanamayıp yanına gittim. İlk defa onu orda gördüm. Ondan çok tuhaf bir enerji almıştım.

Arda: yani sen, can, ben ve Atakan ahsen'den hoşlanıyoruz. Harika! Daha kim var

Atakan: susta anlatsın

Yusuf: can sürekli Ahsene yaklaşmaya çalışıyordu. Ama ahsen çok rahatsız görünüyordu. Bir gün ahsen'i sinema izlemeye davet ettim. Salona girdiğimizde o da oradaydı. Nereye gitsek bir yerden çıkıyordu. Film boyunca sadece Ahsene odaklanmıştı. Daha sonra ona neden burada olduğunu sordum... Ahsen'in davet ettiğini söyledi. Ama inanmadım daha doğrusu inanmak istemedim. Sonrasında lavabodan ikisi çıktı. Çok sinirlenmiştim. Sonra Ahsen beni ekip bir arkadaşı ile meyve suyu içiyordu. Bir gün de bar'a gitmiştik. Yine oradaydı. Kavga etmiştik. Yani Ahsen ondan kurtulamıyordu. Daha sonra Ahsen son zamanlarda benden nefret ediyordu. Çatıda bana can demişti, Ne olduğunu anlamamıştım bile. Birden eğer can değilsen aşağıya atlayınca hiç bir şey yapamazsın. Ama can isen beni kurtarırsın.  Demişti daha sonra Ahsen gözlerimin önünde aşağıya atlamıştı. O günden sonra ona zarar verdiğimi düşündüğüm için ona asla yaklaşmamak için kendime söz vermiştim.

Arda: dur bir dakika can olsan bile onu nasıl kurtaracaktın ki?

Neden böyle bir şey yaptın?

*Hatırlamıyorum

Arda: can'ın resmi var mı?

*Hmhm Instagram da takipleşiyoruz.

*Hmhm Instagram da takipleşiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arda: bu...Can mı?

*Hmhm

Yusuf: evet

Arda: ben bu çocuğu gördüm

*Ne!? Nerede?

Arda: eski Hastane'nin çatısında

Ahsen diye-

Dur!

Atakan: ne?

*Ne oldu?

Arda yüzüme iyice yaklaştı. Nefeslerimiz birbirine çarpıyordu. Atakan sinirle elini masaya vurmuştu.

Arda: seni daha önce gördüm. Şöyle ki 1 yıl önce karlı bir gecede eski Hastane'nin çevresinde evim var. Bende balkonda'ydım. Daha sonra çatıda bir kız gördüm. Ve 4 tane erkek vardı. İki adam bir adamı tutuyordu. Adam ağlayarak Ahsen yapma diye ağlıyordu. Sonra köşede duran adama bir şeyler söylüyordu. Ama hiç bir şey anlamamıştım. Daha sonra diğer adam yani baba dediği adam kızı boğazından tutup bir şeyler söyledi. Kızda ağlayarak yere düştü sonra ayağa kalkıp çatıdan aşağıya atladı. Yere düştüğünde çok korkmuştum. Beyaz karlar kan içindeydi daha sonra ağlayan adam onu tutan adamları itip aşağıya atladı. Korkup hemen içeri girdim ve polisi aradım. Polisler geldi ama yere düşen adam ve kız yoktu kimse yoktu ama yerde kan vardı.

Atakan: yani Ahsen ve can çatıdan aşağıya atladılar öyle mi?

Arda: inanmadın mı?

Yusuf: o kadar yüksekten düşüp hayata kalması imkansız

Arda: o çocuk olduğuna eminim.

Onlar aralarında tartışırken ben olayı kavramaya çalışıyordum. Can ve ben bir sebepten dolayı aşağıya atladık ve ben öldüm ama şuan yaşıyorum. Ve baba dediği kişi... Ahhh işler çok karmaşık. Can olmadan nasıl öğreneceğim. Bildiğim bir şey varsa oda o gece oradaydım. Çünkü sokaktaki adamlarda eski hastane hakkında bir şeyler söylemişti. Resmen film gibi bir hayatım var. Ama can öyle tuhaf onun hakkında koşuyorlar ki sanki insan değilmiş gibi. Belki de vampirdir kim bilir?

EL MÂRİD ÂZÂB-Î YAŞAM 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin