21.bölüm-CİNAYET

62 7 0
                                    

2 hafta geçmişti. 2 hafta boyunca Caner'i hiç görmemiştim. Bir haber bile almamıştım. O olaydan sonra arda ile konuştuğumda o gece parka gelmediğini arkadaşları ile birlikte olduğunu söylemişti. Onu gördüğüme yemin bile edebilirim. Daha sonraları garip olaylar yaşamaya başlamıştım. Garip rüyalar, uyanıkken gördüğüm hayaler. Hepsi Caner'in gelmesi ile olmuştu. ardından Caner ile bir anımı hatırlamıştım. Bir hastanedeydim can ve Caner tanışmışlardı. Böyle bir anım olduğuna yemin ederdim ama caner, can adında kimseyi tanımadığını söylemişti. Bu durum beni şüphelendirdiği için bugün Atakan ve arda ile birlikte o hastaneye gidip Kamera kayıtlarını kontrol edecektim. Aslında tek başıma gitmeyi düşünüyordum fakat arda ve Atakan kavga edip gelmeye karar vermişlerdi. Hastanenin odasında güvenlik görevlisini bekliyorduk. Gerginlikle bacağımı aşağı yukarı salıyordum. Atakan gözleri ile etrafı, arda ise beni süzüyordu.

Arda: sakin ol artık

*Olmaya çalışıyorum

Atakan: biz neden buradayız. Ahsen tam olarak neyi araştırıyorsun?

Arda: istersen gidebilirsin

Atakan: ismini Ahsen yaptığın zaman sana tekrar sorarım

*Bir şeyden emin olmak istiyorum

Atakan: hep böyle geçiştiriyorsun

Bu şey ne?

*Can

Atakan: can?

Arda: can mı?

Yine mi bu çocuk?

Kim bu çocuk?

Atakan: ahsen'in eski sevgilisi

Arda: eski olduğuna emin misiniz?

Atakan: çok tuhaf biriydi. Gözüm hiç tutamamıştı

*Caner'i tanıyor musun?

Atakan: hayır. O kim?

*Off. Boş ver

Sessiz bekleyişin ardından odaya güvenlik görevlisi geldi. Arda durumu anlatı. Yalvarma sonucu adam bize kayıtları göstermeyi kabul etti. Adam bilgisayarı açtığında dikkatle kayıtları izlemeye başladık. Hasta elbiseleri ile odamdan çıkıp anne ve babamla konuşuyorum. Uzun zaman sonra onları görünce biraz duygulanmıştım. Ardından anne ve babama ağlayarak birşeyler anlatıyordum. Arkada kalan can bizi izliyordu. Annem ve babam kadrajdan çıktıktan sonra can yanıma gelmiş beni öpüp kucağına almış ve odaya götürmüştü. Odalarda güvenlik kamerası olmadığından ne olduğunu anlamamıştım. Sabırla izlemeye devam ettim. Can tekrar odadan çıkmıştı. 10 dakika sonra odaya gelen doktor çıkmıştı. Ben ve can'da odadan çıkmıştık. Kapının önünde Caner duruyordu. Ben canere korku ile bakıyordum. Caner bir şeyler söyleyip can'a elini uzatmıştı. Bu demek ki Caner Can'ı tanıyor ama bana neden tanımadığını söyledi. Ardından Atakan ve arda güvenlik görevlisi ile konuşurken ben görüntüleri izlemeye devam ediyordum. Can bir anda güvenlik kamerasına bakmıştı. Sanki şuan da beni izliyor gibi bakıyordu.

*Bunu gördünüz mü?

Arda: neyi

Atakan: ne oldu

*Yok bir şey. Bu kadar yeter gidelim artık

Güvenlik görevlisine teşekkür edip odadan çıktık. Herşey normal gelebilir ama bazı şeyler oldukça Tuhaf. Can'dan önce olan anılarımı hatırlıyorum. Can'dan sonra da olan anılarımı hatırlıyorum ama can ile olan hiç bir anımı hatırlamıyorum. Üstüne üstlelik Caner denen çocuk çok tanıdık geliyor ama bir o kadarda gizemli bir yabancı. ikisinin bağlantısını çözmeye çalışıyorum ama sanki tuhaf bir güç buna engel oluyor. İkilinin bir bağlantısı olduğuna yemin ederim. Yoksa neden caner can adında birini tanımadığını söyledi. Kayıtlarda konuşuyorlardı ve el sıkıştılar. Okula gitmek için yürüyorduk.

Arda: artık bu can denen çocuğu bıraksan olur mu?

Başına bir şey gelebilir

*Merak etme bir şey olmaz bana

Sessizce yürüdüğümüz yolun sonuna gelmiştik. Okula girdiğimizde iğrenç bir koku almıştım bu koku... Caner'e sarıldığımda aldığım kokunun aynısı. Koşarak etrafa bakınıyordum. Çığlık sesleri duyduğumda hemen sınıfa koştum. Koşarken şapkalı birine çarpıp özür dileyip devam ettim. Sınıfa geldiğimde kapının önünde bir sürü öğrenci ve öğretmen vardı. Ambulansı arıyorlardı. Ne olduğunu görmek için aralarından sıyrılıp bakındım. Kampüs öğretmenimizin boynu kırılmış bir biçimde yerde yatıyordu. Yüzünde çizikler vardı. Korku ile ağızımı ellerimle kapadım sınıftan çıkarken göz yaşlarımla etarafa bakınıyordum. Atakan ve arda yanıma gelip içeri baktılar. Gördükleri manzara karşısında ikiside şok olmuştu.

Atakan: nasıl?

Arda: iyi misin?

*Dışarı çıkmam lazım

Atakan ve arda ile dışarı çıkmıştık. Öğretmenimiz ölmüştü. Sınıfta şuan ölü biri vardı.

Atakan: nasıl oldu

Arda: nasıl oldu değil, kim yaptı

Atakan: birinin yaptığından nasıl emin olabildin.

Arda: yüzünde ve boynunda çizikler var.

Atakan: kampüsten biri mi?

Arda: bence yabancı

*Şapkalı yabancı

Arda: ne?

*Sınıfa doğru koşarken şapkalı ve maskeli birine çarptım. O hiç umursamadan yoluna devam etti.

Atakan: polise bildirelim

Arda: önce emin olmalıyız

*Hmhm

Arda: hadi eve gidelim belli ki okular tatil

EL MÂRİD ÂZÂB-Î YAŞAM 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin