Hyunjnn:Şey, özür dilerim..
Rahatsız etmek istemezdim ama bir şey sormalıyım..
b0ngchan:
Rahatsız etmedin hyunjin, böyle düşünme
Dinliyorum seni, sor istediğini
Hyunjnn:
Bak biliyorum, biz sarhoşken yaşandı bunlar.. özür dilerim. Gerçekten özür dilerim.
Sana engel olmam gerekliydi.. bunun için de özür dilerim.
Ama.. biliyorsun mühürlendigimiz için birbirimizin genel olarak her şeyini hissediyoruz ve uzaklaştığımızda canımız yanıyor..
Benim canım şu anda çok yanıyor Chan, neredesin?
Kurduma engel olamıyorum, seni görmek istiyor ve uzaklaştığını düşünüyor.
Bir kaç saattir ağlıyorum.. sakinleşirim diye düşündüm fakat pek mümkün olmadı.
En azından nerede ne yaptığını bilemez miyim?
b0ngchan:
Hyunjin, olanlar için kendini suçlama
Artık olan oldu, mühürlendik, sen kendini korumaya bak
Bir pişmanlığım yok, iyi birisin, senin yanında olmaktan rahatsızlık duymam
Nerede olduğuma gelirsek
Üzgünüm unutmuşum canımızın yanacağını, sakin durduğuma bakma benim de canım yanıyor
Yazmak istedim aslında ama..
Sonra aklıma, senin sarhoş halini kullanmış olduğum geldi.. özür dilerim bunun için
Benden rahatsız olacağını düşünüyordum
Şu anda şehir dışındayım, bir toplantı için buraya gelmem gerekliydi, şu anda geri dönmek için hazırlık yapıyorum
Yanına gelmemi ister misin?
Hyunjnn:
Chan, bana zorla bunu yapmadın ki, sen de benim gibi sarhoştun o an, kaldı ki, seninle mühürlenmek beni üzmez, tamam seni tanımıyorum ama şu ana kadar iyi birisin, bana karşı hep kibar oldun.
Ayriyetten.. evet yanıma gelmeni istiyorum.
Ama ailem evde.. ve şey.. ailem benim mühürlendiğimi bilmiyor.. lütfen, geldiğinde ailemin yanında bu konu hakkında dikkatli olur musun?
Ve
Bunu kendi istiyordu hyunjin, evet.. isteyebilirdi, ne olursa olsun mühürlenmişti ve Chan ilgisini çekiyordu.
Kurdum, seni üniforma ile görmek istiyor.. lütfen üniforma ile gelir misin?
Bir de yanında biraz ekşi bir şeyler getirsen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan// omegaverse// Hyunchan
FanfictionBak biliyorum, biz sarhoşken yaşandı bunlar.. özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Sana engel olmam gerekliydi.. bunun için de özür dilerim. Ama.. biliyorsun mühürlendigimiz için birbirimizin genel olarak her şeyini hissediyoruz ve uzaklaştığımızd...