Hyunjin, sabah uyanıp hazırlanmış, ardından iş yerine gelmişti, tek sıkıntısı onu Chan getirmemişti işe ve topallıyordu."Hayvan.. cephede düşmanını sikiyor sanki."
Jisung ise gülüyordu Hyunjin'in bu haline, Hyunjin sabah morlukları kapatamadığı için Jisung'dan boyunlu bir kazak almıştı.
Hyunjin, Chan'in olmamasını sıkıntı etmiyordu çünkü etrafta Minho'da yoktu. Tuhaf olan şu anda etrafta sadece omegalar ve betalar vardı.
Hyunjin, kargo odasına girip yerine oturduğunda içeri sürekli askerlerin girip çıktığını fark etmesi korkusunu arttırmıştı hâlâ Chan'i de göremiyordu...
Jisung yukarı koşarak gelmişti, Hyunjin'in eşyalarını toplamış, ardından herkese doğru konuşmuştu.
"Komutanlardan emir var, bizim gitmemiz gerekli, görüşürüz!"
Hyunjin, ne olduğunu anlamadan Jisung ile çıkmıştı odadan, Jisung ise mırıldanarak konuşuyordu.
"Hyunjin, sakın ağlama, sakın ağlama bu söyleyeceklerimden sonra!"
Ne olduğunu anlamadan dışarı çıkmıştı Hyunjin, eve doğru 20 dakikalık mesafeyi yürüyorlardı ama o kadar hızlı yürüyorlardı ki, Hyunjin'in vücudu ağrıyordu, zaten ağrıyan vücudu iyice kötüye gidiyordu.
"Jisung dur! Tanrı aşkına! Ne oluyor?"
"Hyunjin, bak bu bilgiler gizlidir.. bugün normal şartlarda Chang ve Jeongin'in komutasında bir klana saldırı olacaktı.. ama bir şeyler yanlış gittiği için Minho ve Chan'de gidiyor oraya..."
"Ne?"
Hyunjin, duydukları yüzünden bir anda beynini sıfırlamıştı resmen. Chan'i son kez görememişti bile, ona onu sevdiğini söylememişti, hayatında ki kaosa alışmamıştı ve alışması için gereken sevgilisi de yoktu.
Chan için bunları yapmaya hazırdı, kaos içinde bile bulunmuştu ama şu anda bilmiyordu, bilmiyordu ne yapacağını neden eve gittiğini bile bilmiyordu.
Evine girdiğinde Jisung bunu zaten bir kere yaşadığında daha sakin olsa da Hyunjin çoktan dağılmıştı, kıyafetlerini dahi değiştirmeden yatağa uzanmış, Chan'ın yastığını kendine çekip sıkıca sarılmıştı, kafasını yastığa gömdüğünde bunun bir rüya olması için tekrarlıyordu kendi kendine.
"Kendini suçlama, olan oldu, mühürlendik, sen kendini korumaya bak."
Bunu sayıklayıp duruyordu, tekrardan o kanamanın geldiğini hissediyordu, doktor onunla konuşurken, stresten dolayı bunun erken olabileceğini söylemişti, kalmıştı ki, Hyunjin ile Chan o konunun üstüne iki kere ilişkiye girmişti.
Hyunjin'in şu anda acısı vardı ama acısının sebebi başlayan kanama değildi, bacaklarının arasından bir kan aktığını hissediyordu, çok güçlü bir ağrı vardı ama hareket etmek istemiyordu , o ağrıyla orada ölmek istiyordu.
"Jisung... jisung Chan'i istiyorum... Yalvarırım Chan gelsin... Ne olacak şimdi? Ne zaman gelecek? Ne savaşı bu... Chan gitmek zorunda mıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan// omegaverse// Hyunchan
FanfictionBak biliyorum, biz sarhoşken yaşandı bunlar.. özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Sana engel olmam gerekliydi.. bunun için de özür dilerim. Ama.. biliyorsun mühürlendigimiz için birbirimizin genel olarak her şeyini hissediyoruz ve uzaklaştığımızd...