19 / özel bölüm

286 32 46
                                    


"Ya Baba! Babama söylemesek..? Lütfen bak lütfen, bu sefer çok kızar."

"Arkadaşını dövmeden önce düşünecektin onu! Hem, hadi ben söylemedim, yüzünde ki yaralar seni ele verecek. Bence git, Yeji ile konuş, gelsin babanı bir şekil sakinleştirsin."

"Ya baba!"

Riki, dördüncü sınıfta olmasına rağmen bir arkadaşı ile çok kötü bir şekilde kavga etmişti ve şu anda en büyük korkusu babasının tepkisiydi, Yeji bile babasının tepkisinden korkmuş olacak ki, o yardım etmeyi asla kabul etmemişti.

Riki, korkuyla ödevlerini yapmıştı, başına ilk kez böyle bir şey geldiğinden, babasının tepkisini tahmin edemiyordu, bu aralar zaten gergindi babası, belli etmiyordu ama geçen gün sinirden televizyonu kırmıştı, babasının yapacağı bir şey olmadığından korkuyordu, gerginliğini çıkaracak yer arıyordu babası, Hyunjin ise Chan'ın kızmayacağına emindi ama riki bir daha yapmasın diye azıcık korksun istiyordu.

Akşam, Chan eve geldiğinde yemek yerken Hyunjin, Rikinin arkadaşı ile kavga ettiğini, bunun onu korkuttuğunu hatta Riki'nin ettiği kavgadan çok Chan'in tepkisinden korktuğunu anlatmıştı.

Chan ise kendinden korktuğunu duyduğunda, Hyunjin'e dolu gözlerle bakmıştı, çocuklarının kendisinden korkması istediği son şey bile değildi hatta onun için kabustu.

"Ben, ona kızmam ki böyle bir şey için. Oğlum o benim, günü geldiğinde kavga da edecek, dayak yiyip dayak da atacak. Kurduz sonuçta, hangimiz büyürken sakin kalabildik... Ama bir kaç gündür gergin olup bunun çocuklarımı korkutacağını düşünmemiştim..."

Chan, yemekten sonra oturma odasına geçmişti, oturma odaları genel olarak evin tam ortasında olduğu için Chan'in sesi her yere gidiyordu.

Chan, televizyonu açtıktan sonra bir kaç dakika boş boş kanallarda gezinmiş, ardından kumandayı bırakıp Hyunjin'e bakmıştı.

"Jin, hadi sen odaya git."

"Chan, Ri-"

"Odaya git."

Hyunjin, Chan'in aşırı sakin oluşundan korkmuştu, odaya gidecekti ama belki de Chan bildiği gibi bir baba değildir, Rikiyi bu yaptığından dolayı dövecektir, belki gerginliğini Riki'den çıkaracaktır... İşleri yüzünden fazla gergindi bu onun zihinsel olarak dengesiz olmasına neden olmuştu ama bu onun Rikiye kızması için bir sebep değildi.

Hyunjin, odaya geçtiğinde yatağa oturmuş, stresten tırnaklarını yerken beklemeye başlamıştı.

"RİKİ!"

Riki, odasından çıkmak istemese de korkarak çıkmıştı, babasının karşısına geçtiğinde hâlâ korkudan eli ayağı titriyordu, Hyunjin ise dayanamayıp odasından çıkmış, oturma odasına yakın bir yerden onları izlemeye başlamıştı, Yeji ise babasının yanına geçmiş, Rikiyi izliyordu. İki çekinik kökenli kurt, iki baskın kurdun ne yapacağını merakla izliyordu.

Chan ise beklediklerini yapmamıştı, aksine Riki'yi ellerinden tutup kendine çekmiş, saçlarını okşamıştı.

"Babam... Sen neden kavga ettin arkadaşınla?"

Komutan// omegaverse// HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin