17

324 37 30
                                    


"Ay.. Chan çocuklar daha dışarıda uyumadı! Onları geç ben daha balkondan dışarı çıkmadım, gerçekten şimdi mi sırası?"

"Hayatım ne bileyim.. neyse.. olmadı dışarıda uyuturuz bu gece... "

"Hadi, gel buraya sevgilim. Gel sevgilinin koynuna hadi."

Chan, yorgun bedenini Hyunjin'in çıplak bedeninin üstüne bırakmıştı. Hyunjin'in çıplak ve morarmış göğsüne öpücükler bırakırken, Hyunjin eşinin saçları ile oynuyordu.

"Çok özlemişim.."

"Ben de seni çok özlemişim sevgilim... Tenini sanki hiç öpmemiş gibi hissediyorum kendimi."

"Chan, bazen kendimi çok kirli bir ağıza sahipmiş gibi hissediyorum ve o anlardan bir tanesi de şu an."

"Yani?"

Hyunjin, ellerini Chan'in saçlarına dolamış, ardından kendine bakmasını sağlayıp konuşmuştu.

"Baştan söylüyorum, senin sürtüğün benim. Eğer orada, bir başka sürtükle göz göze gelirsen, o zaman o gözlerini çiviyle oyarım."

"Kıskançlık yapma."

"Kendini asker üniforması içinde bir omeganın gözünden asla göremeyeceksin."

Hyunjin, Chan'in saçlarını biraz daha çekmiş, ardından Chan'in kafasını vücuduna doğru eğip, tüm vücudunu tekrardan göstermişti.

"Bu vücut, sana ait. Onların vücudu ise onlara, sen bu sürtüğün vücuduna sahipsin, duydun mu beni?"

Chan, eşinin dudaklarına doğru yaklaşmış, dudakları dudaklarına değerken mırıldanarak konuşuyordu, eşini kışkırtacak bir mırıldanmaydı.

"Kendine hakaret etme, kirli ağız seviyorsun ama..."

"Chan, kabul edelim. O meclisin başında o takım elbise ile dururken, seni canlı yayında izleyen bir sürü Omega seni düşünerek kendine dokunuyor. Onların düşüncelerinde bile senin olmandan nefret ediyorum, her saniye senin altında olmak istiyorum , görmüyor musun? En başından beri deliğim senin hayalin ile ıslandı. Şimdi nasıl bana, sürtük değilsin, dersin?"

Bu doğruydu, Hyunjin Chan döndükten sonra onunla birlikte olmamıştı, çünkü hamileydi... Ama hamileyken ve doğumdan bir hafta sonra deli gibi eşinin altına girmek istemişti, eşinin ne kadar çekici olduğunu herkes görüyordu ve Hyunjin buna engel olamıyordu, engel olamadığı gibi doğumdan sonra Chan'in olmadığı her an, meclisi canlı yayınla izlemiş, takım elbise ile orada olan eşi yüzünden deliği defalarca kez ıslanmıştı.

Kendini Chan'in sürtüğü gibi hissetmişti ve bu his ona zevk vermişti, çünkü, Chan, Hyunjin doğum yaptığından beri ellerini onun kalçalarından ve bacaklarından çekmiyordu, ilk fırsatta elleri Hyunjin'in bacaklarında ve kalçalarındaydı, bazen şaplak bile atıyordu. Hyunjin, yeni doğum yapmıştı ama konu eşi olduğunda sanki hiç ilişkiye girmemiş, hiç doğurmamış gibi bir sürtüğe dönüşüyordu.

Komutan// omegaverse// HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin