100 oy olmuşuz, sabırla okuyan herkese teşekkür ederim 🥳
-------"Sonra... Ben kızdı- ay dur, Chan canım bir şeyler çekti benim."
"Jin.. Tanrım... Bebeğim, kaç sefer böldün sen konuyu? Hamile olunca odağın kaymış senin..."
Hyunjin, direkt gözlerini doldurmuş, ardından masum masum bakmaya başlamıştı, Chan'i bir kaç seferdir bu şekilde kandırıyordu, Chan zaten Hyunjin'in her istediğini yapıyordu ama Hyunjin böyle yaptığında ayrı bir dikkat ediyordu.
Chan, direkt yerinden kalkmış, eşine hem ekşi, hem tatlı, hem de acı olan ne varsa hazırlamıştı, ardından içeri götürmüş, eşinin önünde ki sehpaya koymuştu, elini eşinin karnının üstüne koyduktan sonra eşini izlemeye başlamıştı.
"Hadi bakalım, şimdi anlat derdini."
"Sonra ben.. Love-men diye bir kitap okumaya başladım, bu normal insanların kitabıydı.. ama çok garipti biliyor musun? İnsanlar birbirlerinin duygularını hissetmek yerine tahmin ediyor, mühürlenmek yerine sadece öpüşüyor... İnsanların yaşadığı evrenler var mı? Diye düşündüm bir an.. ya mühürlenmiyorsun bile, ne kadar saçma? Dimi Chan?"
"Yani, aslında..."
"Chan, dimi?"
"Evet, öyle hayatım."
Hyunjin, kendini azıcık yana yatırmış, eşine yaslanmıştı. Eşi saçlarını okşamaya başladığında, Hyunjin, bunun rahatlığı ile belini ve sırtını eşine yaslamış, ayaklarını uzatıp mırıldanarak konuşmuştu.
"Seni çok özlemişim.. tartışmayı da özlemişim.. senin kokunun evde olması da çok güzel... Sen de beni özledin mi Chan?"
Chan, ellerini eşinin saçında gezdiriyor, durmadan okşuyordu eşinin saçlarını.
"Çok özledim sevgilim, hem de çok özledim."
"Güzel sözlerin yok senin ama ben anlıyorum, özlemişsin beni."
"Ya varsa?"
"Nasıl ya? Sen romantik değilsin ki, sen, adın Hyunjin değil mi? Diye itiraz eden insansın. "
"Hayır, yani... Dersimi aldım ben. Öğrendim bir şeyler."
"Kimden aldın ders- SEN BENİ ALDATTIN!?"
"Hayır.."
Hyunjin, ağlayarak yerinden kalkmış, odasına doğru yürümeye başlamıştı.
"SEN BENİ, BENİM ÇOCUĞUMU NASIL ALDATIRSIN!? KÖPEK!"
Chan, sevgilisinin peşinden gitmiş, ardından sevgilisi ağlayıp zırlarken üstünü değiştirmeye başlamıştı, alışverişe gideceklerdi ama Hyunjin durmadan trip atıp, laf soktuğu için hazırlanmaya zaman bulamamışlardı. Chan, fırsattan istifade hem eşini hazırlamış, hem de kendi hazırlanmıştı, eşi hâlâ söylenmeye devam ederken elinden tutmuş, eşiyle binadan çıkıp arabaya binmişti. Bu sırada Hyunjin, motor takmıştı sanki çenesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan// omegaverse// Hyunchan
Fiksi PenggemarBak biliyorum, biz sarhoşken yaşandı bunlar.. özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Sana engel olmam gerekliydi.. bunun için de özür dilerim. Ama.. biliyorsun mühürlendigimiz için birbirimizin genel olarak her şeyini hissediyoruz ve uzaklaştığımızd...