16

320 42 78
                                    


Chan, meclisin başkan masasına geçmişti, Hyunjin ve Jisung ise Chan'i izliyordu.

Hyunjin, artık hamileliğinde verdiği etkiyle altına yapmamak için bazen gülmemeye çalışıyordu ama bir kaç ay olmasına rağmen, Chan hâlâ meclis başkanı olarak bir komediydi.

Hyunjin ve Jisung, Chan'in

"Vericem vericem, hepinize vericem, sırayla vericem."

Lafına gülüyorlardı, diğer kişinin lafını duymadıkları için bu laf onlara komik gelmişti, Chan ve götünü vermek? İmkansızdı.

Chan, bazen bazı kişilerin mikrofonunu susturuyordu, ardından atışmaya başlıyorlardı, bu da onlara komik geliyordu.

Chan, meclis işini ciddiye alıyordu ama Chan'in işine karışan kişilere çok sinir oluyor, onlarla dalga geçmeye başlıyordu.

Chan, meclisi başlatmış ardından konuşmaları dinliyordu.

"Merhaba ben, Muhafazakar Parti'den Iwa-"

"Senin adın Iwai mı?"

"Evet başkanım."

"Oğlum bak seni döverim, dün sen ne arıyordun Ateistler dernek toplantısında, çift taraflı mı oynuyorsun sen? Dün ateist bugün muhafazakar, kalk git! Çıkarın şunu, ben bunu döverim alın bunu gözümün önünden."

"Başkanım, o zaman ben laik partiye geçsem, hazır buradayken?"

"Hâlâ konuşuyor musun sen?"

Zabıta ekipleri adamı çıkartırken, herkes konuşmaya başlamıştı. Chan ise elinde ki tokmağı vurup tekrar konuşmuştu.

"Muhteremler, azıcık susun."

Bu sırada Jisung ve Hyunjin, arkada gülmekten birbirlerine vuruyorlardı. Hyunjin 8 aylık, Jisung ise 3 aylık hamileydi artık.

Chan, birine söz vermişti, söz verdiği kişi konuşurken, konu dışına saptığı için Chan direkt olarak mikrofonu susturmuştu.

"İlk hafta size kuralları açıklayıp, konu dışına sapmayın, demiştim."

Mikrofonu susturduğu adam bağırmaya başlamıştı.

"Beni susturamazsın! Sen halkın iradesini susturuyo-"

"Benim işimi bana mı öğreteceksin sen! Ben Avustralya'nın en iyi siyaset okulundan mezun olmuş kurdum! Git, savcılığa şikayet et!"

"Susturamazsın!"

"Susturamadım zaten! Konu dışına çıkıyorsun, susturuyorum bu sefer bağırıyorsun!"

"Bağıracağım!"

"Atın dışarı."

Herkes Chan'a bakarken, Chan herkese bakıyordu, sonunda dayanamamış konuşmuştu.

"Yaşasın kötülük, nihahahaha."

Komutan// omegaverse// HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin