ЄЛЕНА
— Ти, суко. Це твоїх рук справа!
Я кліпнула, побачивши невисокого худорлявого чоловіка, який раптово кричав мені в обличчя.
— Яко, — гаркнув Торе, відштовхуючи його від мене і злегка ляскаючи його по обличчю. — Не звинувачуй нікого безпідставно. Ми не знаємо, що сталося.
— Він явно отруєний, — вигукнув Яко, вказуючи на бліду, спітнілу фігуру Данте, що знепритомнів на дивані. — Це вона танцювала з ним.
— О? І ти думаєш, я отруїла його поцілунком? — глузливо спитала я. — Не будь ідіотом.
— Ви, двоє, тихо, — вимагав Торе голосом, що не допускав суперечок, коли великий чоловік з ямочкою на підборідді, з густим золотим волоссям і блакитними очима пробирався крізь зібраний натовп. — Лікар Краун, я думав, що ви десь поблизу.
— Вам пощастило, що я повсюди ношу з собою сумку, — була його похмура відповідь, коли він опустився на коліна біля дивана і витяг стетоскоп і манжету для вимірювання артеріального тиску зі шкіряної сумки.
— Вечірка закінчена, народ, — крикнув чоловік, якого я знала на ім'я Френкі, став на мармуровий столик, звертаючись до натовпу. — Забирайтеся.
— Він буде в порядку,
dottore
? — гарна жінка років тридцяти п'яти з'явилася над диваном, нахилившись, щоб прибрати з обличчя Данте пасмо спітнілого чорного волосся.
Лікар Краун, не дивлячись на неї, відштовхнув її руку. Натомість він звернувся до Торе.
— Заберіть усіх звідси до чортової матері.
Миттєво Торе перетворився з чемного та ввічливого італійського господаря на мафіозного боса, про якого я чула чутки з юності в Неаполі. Незламний, жорсткий, той, хто контролює всіх.
— У вас є п'ять хвилин, щоб забратися! — наказав він. Його голос звучав так, що йому не доводилося кричати, як це робив Френкі.
Я залишилася на місці, поки всі швидко збирали свої речі, і йшли, супроводжувані групою чоловіків, які, без сумніву, були солдатами Камори. Ніхто не сказав мені піти, і Яра була поряд, тож я залишилася на місці.
Вигляд масивного тіла Данте, блідого і блискучого від поту, справило на мене дивне враження, хоча я сказала собі, що мені не дуже подобається ця людина. Він був настільки сильний, бадьорий і сповнений пристрасті, що бачити його виснаженим здавалося зовсім неправильно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коли герої падають Книга1
Исторические романыЯ - лиходійка своєї власної історії... Кинута своїм нареченим. Розчарування для сім'ї. Мене переслідують дитячі травми. Через весь біль і страждання, що я пережила, я вирішила відключити почуття. Поки не зустріла свою пару.