ДАНТЕ
Я сидів за своїм столом і слухав, як Роберто Брамбілла докладно описує свій план використання місцевої банди мотоциклістів для переправлення наркотиків, які ми привезли з родини Басанте, коли тремтіння охопило мої плечі й болісно стисло хребет. Все тіло скувало це відчуття, а потім воно залишило по собі жахливу впевненість.
Сталося щось жахливо неправильне.
Моя перша думка була про Козіму та Олександра, що знаходяться так далеко в Англії. В голові пронеслися різні теорії: старий озлоблений член нереального Ордену Діоніса, що уникнув судової петлі, повернувся, щоб убити їх, соратник Ноеля, спраглий помсти, і більш невинні: падіння із золотого ахалтекінського коня Козими, влучення Олександра в автомобільну аварію.
Торе був у своєму будинку на півночі штату Нью-Йорк протягом тижня, і хоча я щойно говорив з ним по телефону, я послав йому повідомлення із закодованим текстом, щоб запитати, чи все гаразд.
Я не думав про Єлену доти, доки не заспокоївся, переконавши себе, що передчуттів не існує, це просто швидкоплинний переляк.
Як тільки її ім'я прозвучало у моїй свідомості, я з упевненістю зрозумів, що з нею щось трапилося.
— Зателефонуй Адріано, — гаркнув я Марко, який був у кімнаті разом зі мною та Роберто. — Я хочу знати, де зараз Єлена Ломбарді.
Пазурі, що роздирають моє нутро, перетворюючи мої нутрощі на фарш, казали, що вони її не знайдуть. Я проігнорував чоловіків на нашій зустрічі, відкрив ящик у столі, дістаючи два своїх мобільних телефони.
Сімус збирався викрасти Жизель та Женев'єву, а можливо, і маму. Я мала піти з ними. Я знаю, ти знайдеш мене, капо.
Цілую,
E.
Лють, якої я не знав уже багато років, кипіла в моїй крові, знищуючи все на своєму шляху, доки я не перетворився на чисте полум'я, замкнене в людському тілі.
За мить Чен з'явився у дверях кабінету, його шкіра побіліла від паніки, а рот був щільно затиснутий, натягнута струна мого контролю обірвалася, і я вибухнув.
— Де вона, бляха, знаходиться? — прогарчав я, змітаючи все зі свого столу — комп'ютер, лампу, преспап'є, пачки грошей — і уперся руками в поверхню, щоб нахилитися над нею до чоловіків, які ввалилися до мого кабінету зі своїми бісовими хвостами між ніг. — Не ви повинні були наглядати за нею, виродки?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коли герої падають Книга1
Tiểu thuyết Lịch sửЯ - лиходійка своєї власної історії... Кинута своїм нареченим. Розчарування для сім'ї. Мене переслідують дитячі травми. Через весь біль і страждання, що я пережила, я вирішила відключити почуття. Поки не зустріла свою пару.