Розділ 18

53 3 0
                                    

ЄЛЕНА

Ранок четверга видався похмурим і сірим, а по вікнах зовні стукало стакато дощу.

Я насолоджувалася жалюгідною оманливістю погоди, готуючись до операції. Після вчорашнього шалено дивного видовища я виявилася такою ж буркотливою, як Якопо, і страждаючою від самотньої меланхолії.

Я не сказала нікому в сім'ї, що на мене чекає операція, крім Козіми, але і тоді я не називала їй дату.

Не те щоб я соромилася, але визнання того, що у мене проблеми з репродуктивною функцією, не кажучи вже про аноргазмію, було вразливим, і я не хотіла пояснювати це комусь більше, ніж потрібно. Я навіть мамі не сказала, бо не повідомила її, що тимчасово живу із Данте.

Так що того ранку я швидко зібралася й одяглася, щоб зловити таксі до приватної клініки Моніки. Зграя тривожних та схвильованих птахів пурхала в моєму животі при думці, що мене можуть вилікувати за двадцять чотири години.

Я вже майже вийшла за двері, коли Данте покликав мене з кухні.

Все в мені хотіло уникнути його і збентеження від того, що мене звинуватили у вуайєризмі напередодні, але я знала, що врешті-решт нам доведеться поспілкуватись, оскільки я була його адвокатом та вимушеною сусідкою по кімнаті.

Тому я глибоко зітхнула, наказала собі перестати поводитися як сором'язлива школярка й увійшла до вітальні.

— Запізно ти сьогодні стартувала, — зауважив він з острівця, де сидів на табуретці, попиваючи еспресо та читаючи "Il Corriere", популярну італійську газету.

Мене вразило, як він міг сидіти з таким спокійним і незворушним виглядом, коли я бачила його в самому вразливому стані минулої ночі, голого та покритого бризками своєї сперми, як картина Поллака. Але хіба не це було його частиною привабливості? Данте не відчував сорому, не ховався і не терпів дурнів. Якби я хотіла зніяковіти, я могла б, але це не вплинуло б на його сприйняття того, що він, безперечно, вважав природним заняттям.

Те, що я могла захоплюватися ним, поважати його навіть більше, ніж раніше, було настільки ж обурливо, як і правильно.

З самого початку Данте помітив моє руде волосся і повернувся до мене, як бик, маючи намір зруйнувати всі барикади, між нами, у своєму прагненні дістатися до мене. Мене досі знобило від думки, що він може захотіти зробити, коли і якщо йому це вдасться, але цей холодок був лише прохолодним вітерцем у порівнянні з вогненною бурею бажання, яка охоплювала мене останнім часом всякий раз, коли ми опинялися в одному просторі.

Коли герої падають Книга1Where stories live. Discover now