Розділ 19

73 3 0
                                    

ДАНТЕ

Я був на нараді з трьома своїми капітанами, коли Марко з'явився у дверях мого кабінету і підняв підборіддя.

Єлена повернулася.

Бажання негайно вирушити до неї було напрочуд сильним, але я придушив його залізною волею, з якою народився британцем, а потім виховав у собі капо.

Їй знадобиться місце, щоб влаштуватися, і я вже попросив Бембі змінити постільну білизну, покласти коробку серветок, пляшку води та кілька солоних крекерів біля її ліжка на всякий випадок. Вона буде в порядку, поки я не закінчу справи.

— Це спрацювало, — сказав Гаетан із широкою усмішкою. — Чув по виноградній лозі, що Мур та Келлі посварилися через те, що Єлена залишилася з тобою. Очевидно, yfiglio di puttana

(в пер. з італ. "сучин син")

є якесь серце, тому що він прямо відмовився робити що-небудь, що могло б зашкодити його дорогій дочці.

— Ти збираєшся завдати їй болю, якщо він переступить межу?— спитав Джо, нетерпляче нахиляючись уперед.

Той, хто сказав, що жінки жахливі пліткарки, явно ніколи не зустрічав італійця.

Які б плани я не будував щодо Єлени, вони були пов'язані швидше з задоволенням, ніж із болем, але Джо Лоді не треба було про це знати.

Так само як Олені не потрібно було знати, що я змусив її переїхати до себе, частково для того, щоб її батько-мудак відмовився від нашої операції. Це була ризикована ставка оскільки я сумнівався, що ця людина має серце, навіть щодо своїх дочок, враховуючи, що він продав Козіму в рабство, щоб сплатити свої ігрові борги перед італійської Каморою, але спробувати варто.

Мені подобається, коли це окупається.

Я скинув брову на Джо, спостерігаючи, як він трохи здувся під моїм холодним поглядом.

— Ні, Джо, я не збираюся бити жінку, яка гостює в моїй хаті тільки тому, що її батько pezzo di Merda

(в пер. з італ. "шматок лайна")

. Я не довіряю цим ірландським виродкам, тому ми зберігаємо пильність, але тепер ми маємо дещо на них, тому сподіваюся, що ми зможемо зосередитись на проблемі ді Карло.

— Мейсона Метлока переведено в безпечне місце, як ти просив, — пообіцяв. Енцо. — Він залишатиметься там під наглядом, доки ти не скажеш.

Коли герої падають Книга1Where stories live. Discover now