Розділ 8

100 3 0
                                    

ЄЛЕНА

Данте жив на Східному Центральному Парку у двоповерховому пентхаусі з видом на зелень величезного парку. Це була стара кам'яна будівля з горгульями, вирізьбленими на багаторівневих балконах верхніх поверхів. Мене здивувала його елегантність і старомодний шарм. Данте здавався мені чоловіком зі стилем «скло і хром», сучасним мачо у сфері дизайну. Тим не менш, я розуміла вартість такого приміщення у місті та була вражена тим фактом, що мафіозні сім'ї працювали як компанії зі списку Fortune 500, накопичивши так багато незліченних багатств, що репортери могли тільки гадати про їх дивіденди.

На його поверх піднімався приватний ліфт, і людина, яка дозволила мені піднятися, була таким же італійцем, як і всі, з товстою шиєю, широкими плечима, невисокого зросту, як у жителів півдня, з жорстким чорним волоссям.

Ciao

(

в пер. з італ. «Здрастуйте»

), — привітав він мене гучним криком, який налякав. — Ви тут, щоб побачити містера Данте,

si

(

в пер. з італ. «так»

)?

— До містера Сальваторе, так, — погодилася я, чемно посміхнувшись, коли пішла за ним до ліфту, притискаючи до грудей сумочку, ніби вона могла захистити мене від його італіїзму.

Наче такі речі були заразними, і я ризикувала заразитися.

Він усміхнувся мені з діркою між зубами.

— Слід би знати, що містера Данте представлятиме така симпатична

Ragazza

(

в пер. з італ. «Дівчина»

).

Я не знала, як на це реагувати, тому просто піджала губи і втримала феміністську відповідь за язиком.

— Важкий день? — продовжував він у тому ж дружньому ключі, наче ми були добрими приятелями. — Сьогодні ми переставляємо всі три поверхи.

— Прошу вибачення? — Запитала я, мій інтерес зріс, коли ліфт почав плавно підніматися вежею.

— Містер Данте викупив два поверхи під своїм, — сказав він, насупившись, дивлячись на мене, ніби я була дурна. — Чоловік повинен тримати сім'ю поряд, якщо він застряг тут. Самотність творить жахливі речі з людським духом.

Коли герої падають Книга1Where stories live. Discover now