Розділ 21

70 3 0
                                    

ЄЛЕНА

Чотири тижні дрібних дотиків, рука, що обвиває мою шию, коли він хотів, щоб я зосередилася на ньому, торкання мого волосся, коли він проходив повз мене на кухні, стиснення мого стегна, коли я стояла поряд з ним біля острівця, готуючи вечерю, пізні вечори, проведені за переглядом фільмів у моїй кімнаті або на дивані, де наші плечі міцно стикалися.

Декілька разів, коли я засинала на дивані після операції, Данте навіть піднімав мене на руки, всі мої сто сімдесят вісім сантиметрів і ніс до спальні. Я вдавала сплячою, занадто збентежена, щоб зробити інакше, коли я була так близько до його серця, що б'ється у твердій стінці його грудей.

Чотири тижні маленьких дотиків, доки я відновлювалася після процедури, і більше нічого.

Це була смерть від тисячі ласк, що повільно руйнувала мої триметрові стіни на шматочки.

Моя шкіра вкрилася мурашками, просто перебуваючи зараз у одній кімнаті з Данте, просто вловлюючи гравітаційне тяжіння цих темних очей у вітальні.

Мені довелося суворо нагадати собі, що Данте злочинець, вбивця, по суті, звір у костюмі за кілька тисяч доларів. Він нікого не обманював, насамперед мене.

Я знала краще.

Кожен досвід у моєму житті вчив мене знати краще.

Але був якийсь трепет, серцебиття, і я думала, чи не варто мені перевіритись у лікаря щоразу, коли він знаходив привід доторкнутися до мене. І він це робив. Торкався. Часто.

Це не було особистим. Я дізналася, що Данте торкається всіх. Він вільно цілував Торе в обидві щоки, вітався та прощався. Він стискав руку на плечі солдата, стискав руку і терся плечима зі своїми людьми, як щеня в загоні зі своїми братами та сестрами.

Він був неймовірно тактильний, що здалося мені дивним для чоловіка в наш час. Суспільство перейшло в більш мозкову площину, можливо через приплив технологій, які дозволяють нам взаємодіяти з мінімальними фізичними зусиллями, отримуючи все, що хочемо. Данте, здавалося, зі шкіри геть ліз, залишаючись архаїчним. Він доручив хлопчику Тоні щоранку доставляти три фізичні екземпляри газети — Нью Йорк Таймс, Гардіан та Корр'єре делла сера. Він вимагав особистих зустрічей завжди, коли це було можливо, навіть під пильним наглядом ФБР, хоча існувало незліченне безліч платформ, які він міг би використовувати для ведення бізнесу в Інтернеті та які, безперечно, були б менш обачними.

Коли герої падають Книга1Where stories live. Discover now