ДАНТЕ
Я почув це в той момент, коли двері ліфта відчинилися.
Музика.
Саме її звучання перетворило мою квартиру зі звичної чоловічої оази, в якій я провів останні три місяці свого життя під замком, у щось неземне. Я міг уявити собі італійську сільську місцевість за межами будинку Торе, немов ступив через задзеркалля. Оливкові дерева, що ломляться від терпких плодів, хвилі пагорбів, що накочують, переходять із зеленого в золотий під інтенсивними літніми променями. Я згадав, як вперше побував тут хлопчиком, як здивувався, побачивши виноград на лозі, як терпкий аромат незрілого винограду мерло вибухнув мовою, як кислий гранат. Мені завжди подобалася музика, але я ніколи не був на концерті піаніста, і тепер дивувався, як міг бути настільки неуважним.
Тому що магія, яку Єлена витягувала з цього інструменту, була мистецтвом, яке я відчував, пощипуючи струни своєї власної душі.
Останні промені заходу сонця проливали сипле світло, як абрикосовий сік, у вікна, і він блищав прямо під роялем, на якому ніхто ніколи не грав у кутку моєї вітальні.
Вона сиділа за роялем, схиливши голову, немов у молитві, очі були трохи заплющені, повіки трохи тремтіли, коли вона рухалася з силою пісні, яка текла крізь її пальці до клавіш. Її волосся було довшим, ніж тоді, коли я вперше зустрів її, воно спадало на плечі, представляючи собою переливається, мерехтливу масу карамельного шовку.
Гола шкіра її рук вкрилася мурашками, начебто на неї так само вплинула сила її пісні.
Я підійшов ближче.
Дикі собаки та озброєні солдати Коза Ностри не змогли б утримати мене від того, щоб підійти ближче та побачити Єлену Ломбарді такою, якою я її ще ніколи не бачив. Цього разу все було інакше, ніж першого, коли вона грала таку сумну мелодію в своєму будинку того вечора, коли я прийшов оцінити її професійні якості. Музика, яку вона м'яко виводила на чорних клавішах зі слонової кістки, не була сумною чи самотньою.
Вона була яскравою, як сонце, як терпкий виноградний сік на язику.
Я хотів знати, чи грала вона для мене.
Якщо золоті яскраві ноти були про нас.
З Єленою ніколи не було так просто, якби я просто запитав її про відповідь. Як музику з клавіш, її потрібно було витягувати майстерними руками. Тому я не сказав жодного слова, перетинаючи кімнату тихими, нетерплячими кроками.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коли герої падають Книга1
Tiểu thuyết Lịch sửЯ - лиходійка своєї власної історії... Кинута своїм нареченим. Розчарування для сім'ї. Мене переслідують дитячі травми. Через весь біль і страждання, що я пережила, я вирішила відключити почуття. Поки не зустріла свою пару.