ДАНТЕ
Вона влетіла в будинок, як північно-східний зимовий шторм, повітря потріскувало від статичної електрики, вітер через відчинені двері патіо підіймався поривами, коли вона вискочила з ліфта і різко увійшла на підборах у вітальню, де я сидів чекаючи грому та блискавки.
Було очевидно, що вона плакала в якийсь момент, судячи з легких плям макіяжу під блискучими сірими очима, але я не міг уявити, як вона могла виглядати вразливою через сльози, коли вона представляла таку силу, стоячи переді мною зараз з руками, зчепленим на стегнах, і палаючим волоссям, сплутаним вітром, що проникає зовні.
— У тебе вистачає нахабства вимагати, щоб я переїхала до тебе лише тому, що ти хочеш постійного отримання інформації, — почала вона, кожне слово було пронизане люттю та зневагою. — Бідолашний маленький капо не може прийняти наслідків своїх дій? Тоді він не повинен вчиняти злочинів. Ти пожинаєш те, що сієш.
Я нахилив голову, схрестивши ноги на протилежному коліні, глибше сівши на диван, вивчаючи її.
— Як доречно, бо це посіяла ти.
Обурення перетворило її тонку, відверто жіночну красу на щось тверде і смертоносне. Мене не мало збуджувати бачити таку лють у жінці. Ніколи раніше не збуджувало, але щось було чудово диким у її енергії, як зараз, статичний неспокійний голод, який, як я відчував, відбивався у моїй власній крові.
Вона була страшенно чудова.
— Я й так уже виклалася на повну в цій справі, — заперечила вона, вказуючи на мене пальцем, наче це була заряджена зброя. — Ми щойно добилися того, що свідчення Мейсона Метлока були виключені, і десятки наших людей працюють над з'ясуванням, хто ще може бути свідком і що ще може бути у звинувачення проти тебе. Як, чорт забирай, ти думаєш, що я заслуговую на таке звернення, розуму незбагненно.
— Прокляття, Єлено. — сказав я, клацнувши язиком і похитавши головою. — Я думав, що така грубість нижче за твою гідність.
Я спостерігав, як її шкіра потепліла від рум'янцю, який я хотів спробувати на смак своїм язиком. Було весело роздратувати її. Я щиро думав, що можу сидіти тут сперечатися з нею всю ніч.
— Я мала знати, що шантаж це не для тебе, — шипіла вона, кидаючись уперед так, що могла нависнути наді мною, коли я відкинувся на подушки дивана.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коли герої падають Книга1
Fiksi SejarahЯ - лиходійка своєї власної історії... Кинута своїм нареченим. Розчарування для сім'ї. Мене переслідують дитячі травми. Через весь біль і страждання, що я пережила, я вирішила відключити почуття. Поки не зустріла свою пару.