part 1

2.3K 38 6
                                    

Hey ik zal mezelf even voorstellen ik ben lola roden 21 jaar en woon in Californië aan het strand . En Ik doe aan surfen . Ik woon samen met mijn zus holland roden (nog ) ik ga binnekort verhuizen naar een flat want ja ook ik ga op mezelf , heb er heel veel zin in . Mijn ouders hebben de bakkerij van mijn opa overgenomen toen die overleden was zodat het in de familie blijft en daarboven zit dus mijn flat zodat ik lekker dicht bij mijn werk zit (hou niet zo van ver moeten reizen beter gezegd ik ben lui hihi)
Oh ja mijn beste vriend is dylan o'brien , ja de dylan o'brien uit teen wolf . Hij woont in het apartement naast me altijd handig.

Lola pov:
Dylan kan je me even helpen met die doos naar boven tillen hij is nogal zwaar? Riep ik naar beneden en voordat ik me ook maar om kon draaien stond dylan al voor me
Zo dat is snel zei ik een beetje verbaast gaat het wel dylan je bent helemaal knal rood is er iets?
Ik heb dylan nog nooit zo gezien ze ogen straalde boosheid maar ook een beetje verdriet uit wat is er gebeurd .

Dylan pov:
Ik zat rustig een magazine te lezen toen er opeens hard door de bakkerij klonk Dylan kan je me even helpen met die doos naar boven tillen hij is nogal zwaar . Ik denk dat lola me nodig heeft . Ik keek even naar beneden en zag opeens in het magazine een foto van britt zoenend met een jongen en dat was niet ik . Ik rende zo snel ik kon naar boven dit moest lola zien en snel .
Zo dat is snel ,dylan je bent helemaal knal rood is er iets? Zei ze angstig
Ik hield het blad voor haar ogen en zag haar helemaal bleek worden
WAT HOE KAN ZE DIT JOU AAN DOEN STOM WIJF DAT ZE ER IS , DIT KAN ZE NIET MAKEN , ZIJ ZIJ ZIJ UGGHHH schreeuwde lola opeens uit het niets terwijl ze aan het ijsberen was , en ik dacht dat ik erg was . hoe kan ze me dit aandoen , ze was mijn alles mijn grote liefde alles en dan opeens dit hoe kan ik dit niet gemerkt hebben .voordat ik het wist begonnen de tranen te stromen hoe kon dit gebeuren en waarom bij mij wat heb ik mis gedaan.

Lola pov:
WAT HOE KAN ZE DIT JOU AAN DOEN STOM WIJF DAT ZE ER IS , DIT KAN ZE NIET MAKEN , ZIJ ZIJ ZIJ UGGHHH . Ik kan het niet geloven hoe kan ze dit dylan aan doen. Ik liep naar dylan , hij probeerde ze tranen in te houden maar dat lukte natuurlijk niet lang . Snel knuffelde ik hem . Ik wil niet dat hij pijn heeft . Dat mag gewoon niet . Ik wil hem niet zo zien . Zoals je begrijpt lukte verder verhuizen die dag niet dus hebben we maar een beetje games gespeeld en pizza gegeten

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu