Lola pov:
Omg dylan heeft me gewoon tenhuwelijk gevraagd ik ben echt zo blij . Ik heb zelf ook een verrassing voor hem want ik ben namelijk zwanger en heb echt een leuk idee gevonden om het te vertellen. Ik ga een doos inpakken en daarin doe ik een beertje die mijn test vasthoud en die geef ik dylan , hopelijk vind hij het leuk dat hij vader wordt want ik kan echt niet wachten totdat we samen een gezinnetje hebben en getrouwd zijn . Vandaag ga ik samen met holland opzoek naar een mooie trouwjurk aangezien we al binnen 3 maanden willen trouwen . Het is zo'n raar idee dat ik zo geen roden meer heet maar o'brien . Maar vind dat alleen maar leuk dat staat ook nog eens beter op ons naambordje van het huis. Ik en dylan hadden eerst samen een moviedate gewoon lekker op de bank samen film kijken en daarna ga ik met holland me jurk uitzoeken en aangezien ik gevraagd ben in london gaan we ook trouwen in london wat ik natuurlijk helemaal geweldig vind aangezien ik helemaal verliefd ben op london . We hebben al een hele mooie locatie gevonden waar we het wilde houden groot en met een vintage tintje wat dus helemaal geweldig is.
"Lola kom je dan kunnen we film gaan kijken aangezien je vanmiddag nog weg moet" hoorde ik dylan schreeuwen . Snel pakte ik de doos en liep ik naar de slaap/woon kamer (aangezien we in een hotel zitten heb je dat ) . " oke dylan maar voordat we de film gaan kijken wil ik je dit geven , je bent echt de liefste persoon die ik ken en die ik ooit kennen zou en daarom hoop ik dat je dit cadeau net zo leuk vind als ik " zei ik lief en gaf hem het pakketje . Ik was zo bang dat hij boos zou reageren of dat die het helemaal niet zou willen .
Hij scheurde het papier eraf , maakte de doos open en pakte het beertje eruit . Heel zijn mond viel open toen die het beertje omdraaide en dus de test zag . Heel zijn ogen liepen vol water en niet veel later stormde hij op me af . "Is dit echt , wordt ik echt een vader " hij kwam bijna niet uit zijn woorden door het huilen die duidelijk van blijdschap waren.
"Ja je wordt papa dylan en niet zomaar 1 maar de beste die er ooit zou komen , dit kindje mag maar blij zijn met zo'n geweldige vader " zei ik net zo hard huilend als dylan terug waardoor die me in mijn armen vloog en me flink knuffelde en kusde . We worden gewoon een gezin en wat voor 1 . Ik ben zo erg in de wolken eerst trouwen met mijn grote liefde en daarna saampjes een babytje krijgen dit jaar kan echt niet meer stuk . We hebben eigenlijk geen film meer gekeken maar de gehele tijd geknuffeld totdat het tijd was voor mij om naar de bruidswinkel te gaan met holland en dylan met tyler en daniel ergens heen ging .
Snel liep ik naar hollands kamer en voordat we het wisten liepen we al over straat richting de winkel . Ondertussen waren er een aantal fans naar ons toegekomen en fotograven maar dat hou je niet tegen .
"En heb je het hem verteld "vroeg holland nieuwschierig . Ik had het hol eerst verteld aangezien ik mijn vreugde toch wel wilde vertellen aan iemand maar dylan wilde verrassen en ja wie is er dan een beter persoon dan je zus die er altijd voor je is .
"Ja hij reageerde zo goed he . Hij moest zelfs huilen zo blij was en is hij ermee dus daar ben ik wel echt super blij mee " zei ik lachend terug.
"Ahw ben zo blij voor je , ik word gewoon tante holland ,ik hoop zo erg dat het een meisje wordt is dat heel erg" zei ze over enthousiast terug.
Snel knikte ik van nee waardoor ze moest lachen .
"Heb je al nagedacht over de naam " zei ze dol blij .
Waardoor ik even ging nadenken ik had twee namen in mijn hoofd 1 voor een meid en 1 voor een jongen die me toch wel erg leuk leken.
"Ik wil als het een meisje is haar lydia noemen ja ik weet het dan krijg je weer fans die stydia gaan gebruiken enzo maar ik blijf het een leuke naam vinden , en voor een jongen louis " zei ik lachend .
" die namen zijn zo leuk " zei holland lachend terug en gaf me een dikke knuffel .We hebben ongeveer zo'n 3 uur naar de perfecte jurk gezocht en dan ook eindelijk gevonden
+zie plaatje boven part +3 maanden later ;
Lola pov:
Vandaag was dan eindelijk de grote dag ik ga trouwen met mijn grote liefde en alles was perfect.
Holland hielp me met mijn outfit . Er was iemand ingehuurd voor mijn makeup en haar dus er werdt alles aangedaan dat mijn dag helemaal perfect zou zijn. Ik had al een klein buikje aangezien ik 4 maanden zwanger was maar ik vind het niet erg om die te showen . Ik vind het alleen maar mooi dat ik kindje op de wereld zetten mag en dat mag dan ook iedereen zien.
Ik was helemaal klaar om te gaan en was nog nooit zo zeker geweest van een keuze zoals nu . Ik kan het nog niet helemaal beseffen dat ik zo gewoon lola o'brien heet en de liefste man in de wereld mijn man is .
"Lieverd ben je klaar om te gaan"hoorde ik mijn vader zeggen en snel liep ik naar hem toe . Nu was het dan zover over 5 minuten zou ik getrouwd zijn .ik pakte mijn vaders arm en liep met hem mee het gangpad in en toen ik dylan zag staan stond die te huilen zo mooi vond die het . Waardoor ik zelf ook eventjes een traantje moest wegpinken dit is echt de mooiste dag van mijn leven.Dylan pov:
Ik en tpose stonden te wachten tot lola aan kwam lopen en toen het orkerst begon te spelen wist ik dat het zover was . En niet veel later liep lola het gangpad in samen met haar vader . Wauw wat is ze mooi . Ik moest er gewoon van huilen zo mooi is . Wat mag ik trots zijn dat ik haar mijn vrouw zo mag noemen .
Haar vader gaf haar een kus en gaf haar over aan mij waarbij ze me een lachje gaf. Tijdens de toespraak was ik een beetje afgedwaald door hoe mooi lola eruit zag . Waar heb ik haar toch aan te danken.
"Dylan o'brien neemt u lola chelsea roden tot uw vrouw en beloofd u trouw te zijn aan haar in goede en slechte tijden , wat is hierop uw antwoord "
"JA "zei ik dolblij terug waardoor die naar lola keek.
"Lola chelsea roden neemt u dylan o'brien tot uw man en beloofd u trouw te zijn aan hem in goede en slechte tijden , wat is daarop uw antwoord"
"JA" zei ze waardoor ik een grote lach op mijn gezicht kreeg .
" dan verklaar ik u nu tot man en vrouw en mag u de ringen om doen"
Waarop we allebei de goede ring om de goede vinger bij elkaar deden.
"Dan mag u de bruid kussen "
Waardoor ik haar een goede stevige kus gaf en ik achter me allemaal geklap hoorde .
Ze is gewoon mijn vrouw . Ik kan het gewoon niet geloven . Lola is gewoon mijn vrouw
JE LEEST
vrienden of toch meer?✅compleet
Losowehi ik ben lola roden . zus(je)van holland roden . en ja ik ben beste vrienden met dylan o'brien . ja de echte ;) ik hou erg veel van sporten en doe dat ook vaak met dylan . laatste tijd begin ik vlinders te krijgen als ik hem zie . wil je weten ho...