part 15

462 10 3
                                    

Dylan pov:
Vandaag is dan eindelijk de grote dag , lola haar surpise party . Ik heb er echt zoveel zin in. Maar eerst gaan we gezellig samen naar de dierentuin wat ze waarschijnlijk ook wel leuk gaat vinden aangezien ze van dieren houd , dan zorgt iedereen ervoor dat alles helemaal klaar staat en de muziek klaar is en dan ga ik zogenaamd even kijken op de set die voor mij en holland naar italy gekomen was en loopt ze binnen en roepen we allemaal surprise
Ja ik heb even besloten dat dit echt een top feest worden gaat.

Lola pov:
Vandaag ga ik met dylan naar de dierentuin wat ik nogal spannend vind aangezien we voor het eerst echt samen als een stel heen gaan en ik hoop dat niet al teveel mensen ons herkennen want ik heb niet bepaald veel zin om continue handtekeningen te zetten of op de foto te gaan ik ben een dagje weg met mijn lover dus ja dan wil ik lekker rustig ergens kunnen lopen en niet steeds gevraagd worden om een foto want ja dan kan ik net zo goed naar de teenwolf set gaan waar de fans buiten staan te wachten op een teken van 1 van de castleden of van mij dus ja.
"Dylan neem jij even de telefoon op ik moet nog de laatste dingen doen voordat we weggaan " riep ik door het huis heen.
"JAAAAA " hoorde ik terug geroepen.
Zo even de laatste dingen inpakken en dan kunnen we gaan . Ik hou echt super veel van dieren dus ik vind het alleen maar geweldig dat we naar een italiaanse dierentuin gaan . Ik ben wel naar alle dierentuinen geweest bij ons thuis in the usa maar ja hier niet natuurlijk dus dat maakt het extra leuk tenminste dat vind ik zo dan ik weet niet hoe dylan er over denkt .
Over dylan gesproken ik wil eigenlijk nu wel weg met of zonder hem dus hij kan maar beter eventjes opschieten want ik rij gewoon weg en dat weet hij. " dylan kom je ik wil nu echt weg het is al 11 uur " riep ik naar boven waar hij aan het bellen was in de hoop dat hij me horen zou maar ja dat zal vast wel weer eens niet zo zijn aangezien ik geen reactie terug kreeg . Snel liep ik naar de hal waar als ik zou roepen hij me wel zou horen en anders staat het volume van de telefoon op 100 of hij is wel heel erg doof dat kan ook nog.
"Dylan ik wil nu gaan anders zijn we daar om 3 uur nog niet als het aan jou ligt kan je alsjebliefd ophangen zodat we kunnen vertrekken " schreeuwde ik naar boven en nog geen 20 seconde later kreeg ik al antwoord.
"Ja schat ik kom eraan" riep die snel terug .
Niet veel later zaten we in de auto naar de dierentuin toe . We hadden er allebei super veel zin in aangezien we beide groot glimlachte ."wie belde er eigenlijk net waardoor je naar boven liep " vroeg ik verbaast aangezien ik opeens doorhad dat die naar boven liep toen en hij dat normaal nooit doet .
"Dat was mijn moeder je kreeg trouwens nog de groetjes , ze vroeg hoe het huis ons beviel en of er nog een kamer over was voor als ze een keertje wilde komen logeren "zei die gelijk nadat ik het vroeg.
" oh oke ja is goed groetjes terug en voor haar altijd toch ze is zo lief ik hou echt van jou familie wist je dat. ik voel me bij jullie zo thuis dat is echt zo fijn " zei ik op zijn antwoord .
Waardoor hij mijn handpakte en niet veel later we gezellig door de dierentuin liepen

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu