part 4

1K 21 2
                                    

Lola pov:

Dylannnn wakker worden vandaag is de dag dat we naar italy gaan , eindelijk komt mijn droom uit ik ga naar italy ik mag alles eindelijk in het echt zien met nog een geweldig persoon aan mijn zij ook , geweldiger kan niet toch?
Hhhmmmn , geef me nog 5 minuten hoorde ik opeens zacht naast me . Ik heb het idee dat dylan nog niet op wil staan maar dan heeft die toch mooi pech .
Nee geen 5 minuten nu opstaan het is reis dag . Snel ging ik staan en begon te springen als hij nu niet wakker wordt weet ik het niet meer .
LOLAAAA 5 MINUTEN OKAY
Oke ik ga wel ontbijt maken niet goed geslapen ofzo .
Jawel maar ik wil gewoon nog even mijn ogen dicht doen al is het maar even okay ik kom er zo aan zei dylan een beetje op een toon dat die elk moment los kon gaan
Nou dan ga ik maar eens ontbijt maken he tot zo .

Dylan pov:
Jawel maar ik wil gewoon nog even mijn ogen dicht doen al is het maar even okay ik kom er zo aan zei ik op een nogal boze toon , ik wilde niet dacht ze dacht dat ik boos was maar wel dat de boodschap overgekomen was wat bij lola niet altijd zo is
Nou dan ga ik maar eens ontbijt maken he tot zo zei ze terug
Ja oke mooi die is boos dus
Tring tring (telefoon gaat)
Hey holland hoe is het met je hoorde ik opeens aan de andere kant van de kamer. Oh nee als holland hoord dat ik boos gereageerd heb ben ik echt zwaar de lul. Snel pakte ik een sweater en sportbroek en liep naar de woonkamer waar ik lola een knuffel gaf . Ik ging verder aan het ontbijt terwijl lola nog even met haar zus aan het praten was . Het is zo raar dat ik in teen wolf speel met mijn beste vriendin haar zus en dan ook nog meestal als lovers , de eerste keer dat ik erachter kwam dat ze zussen waren durfde ik ze niet meer onder ogen te komen want ja in teen wolf waren / zijn lydia en stiles natuurlijk een soort van lovers dus ja ik was bang dat lola mij niet meer wilde zien maar ze reageerde er juist alleen maar leuk op ze vond het geweldig .

Lola pov:
Hey holland hoe is het met je ? Zei ik door de telefoon . Mijn zus was nog bezig met opnamens voor teen wolf waardoor ik haar al een tijdje niet gezien had dus vond ik het ook extra leuk dat ze belde . Dylan was al eerder klaar met opnemen maar holland moest een aantal opnamens doen waar ze alleen in zat dus ja het is jammer maar het is niet anders .
Opeens voelde ik vanachter dat iemand mij een knuffel gaf .
Ahw of dylan voelt zich schuldig of hij wilt niet dat ik het aan mijn zus vertel hoe hij gereageerd heeft want holland kennende pakt ze hem dan wel even op de roden manier terug en dat is vrij gemeen haha . Ja onze manier van terug pakken heet de roden manier dat laat mensen altijd zien dat je niet met 1 van ons moet sollen want pak je er 1 dan krijg je te maken met 2 . Ik en holland zijn altijd heel close geweest totdat ze begon met teen wolf toen kreeg ze steeds minder tijd maar toen leerde ik dylan kennen waardoor ik steeds vaker op de set was en dus ook vaker mijn zus zag het heeft denk ik de band van holland en mij maar ook die van dylan en mij verbeterd.
Oh holland ik zie dat het ontbijt klaar is , ik bel je vanmiddag of morgen okay ik denk dat het morgen wordt maar dat zien we dan wel weer .
Ja is goed ik geef hem wel even
Dylan me zus wil je nog even spreken hier .

Dylan pov:
Oh no , zal ze het gehoord hebben van lola hoe ik deed waarom wil ze me anders spreken oh no. Ja op dat moment kon ik wel door de grond zakken en dan vooral door de spanning.
* = dylan

*Hey holland
Hey dylan hoe is het daar met mijn kleine zusje?
* ja wel goed het is hier gezellig en we vertrekken over een uurtje , Hoe is het op de set met tyler en de rest.
Ja het is hier wel gezellig je weet wel gewoon set dingen haha . Zolang jullie het leuk hebben ben ik blij . Oh tyler p zegt heyyyy
*zeg maar hoi back van ons twee , snel knipoogde ik naar lola die me al aankeek of ik gek was aangezien ik ons twee zei.
Geen gekke dingen he o'brien ik hou je in de gaten en een hele fijne vakantie jullie twee , misschien als het mag en kan kom ik wel een keertje langs maar voor nu een hele fijne vakantie.
*nee nee niks geks ik weet het roden , en bedankt en natuurlijk mag je langskomen jij altijd dat weet je toch, Ja is goed doeghhh
Doeiii o'brien

Ik drukte alles weg en richte mijn aandacht weer op het eten en lola.
Lola sorry dat ik net zo reageerde dat was niet mijn bedoeling maar ik kan nooit zo tegen opstaan .
Maakt niks uit ik herken het , hier heb je een lekkere ommelet eet hem snel op want daarna gaan we italy ze dansde door de kamer heen , die wil echt graag
Alles was op dus snel gingen we onszelf klaar maken voor vertrek niet snel daarna zaten we in de auto opweg naar het vliegveld . Nu ging het grote avontuur toch echt beginnen mijn avontuur met lola . Beter kon niet.

Lola pov :
Nu was het eindelijk zo ver mijn vakantie met dylan . Mijn grote droomvakantie met misschien wel de leukste droom jongen die er is .
Normaal haat ik fotograven die natuurlijk ons al opstonden te wachten voor de deur maar dit keer liet ik ze toch maar even mijn glimlach zien want ja mijn dag kon toch niet meer stuk

eenmaal aangekomen op het vliegveld gingen we alles doen wat moest en eventjes genieten van de coffee bij starbucks . Zoals gewoonlijk kwamen er een aantal fans naar ons toe de meeste met dylan op de foto en die foto's maakte ik dan ook netjes maar een aantal hadden ook mij herkend en wilde dus ook met mij op de foto . Eigenlijk vind ik dat altijd wel een beetje leuk ze zeggen altijd van die leuke dingen . I love the fans .
Oh daar is onze vlucht we konden eindelijk instappen en gaan

Italy here we come ✈

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu