part 8

611 16 5
                                    

Dylan pov:

We waren lekker bezig met alles. Het ging echt super snel we hadden alle kleine dingen van vooral de decoratie al uit de dozen en verpaking gehaald en een groot gedeelte al neer gezet.
'Lola als ik alle grote meubels nou uitpak en alles erop zet wat er nog op moet kan jij het dan als het uitgepakt is gelijk een plekje geven dat gaat denk ik wel iets sneller '
"Ja is goed dylan " ik grinikte even snel en begon dan met de bank uit pakken . We hadden allemaal een soort van landelijke meubels gekocht maar wel zo dat het bij dit land paste . De meeste decoratie was blauw of groen aangezien we dat beide mooie kleuren vinden .
'Lola ik moet nog even wat in de winkel halen vind je het erg als ik zo terug ben en jij hier blijft'
"Nee hoor ga maar ik ga alvast verder dan zijn we iets eerder klaar" zei ze met een big smile terug
Snel pakte ik mijn auto sleutels en begon te rijden naar de stad ik moet nog een verjaardags taart voor lola bestellen aangezien die over een week jarig is en tyler , holland ,daniel enzo komen eigenlijk komt iedereen van de cast langs . Lola had met iedereen een hele goede band opgebouwd vooral met daniel wat ik afentoe toch iets minder leuk vond aangezien ik toch wel een grote crush op haar heb wilde ik niet dat ze met iemand anders dan mij ook zo'n band zou opbouwen.

Lola pov:
Dylan was even iets halen dus kon ik onverstoord verder met uitpakken en in elkaar zetten . Het ging al vrij snel als ik zelfs eerlijk ben sneller dan dylan deed maar ja maakt niks uit iedereen is goed in iets anders toch.
Snel zette ik alle meubels op de plek die ik in mijn hoofd had nu moesten alleen de tafel met stoelen nog wat een hele klus was want de tafel was van dik hout en dus niet zo makkelijk de tillen maar het lukte ja hoor het lukte . Zie je nou wel dylan met je meisjes kunnen niet veel dragen pff moet jij is opletten als je zo thuis komt. Snel zette ik alle decoratie neer op de plek die ik wilde . Zodat als dylan thuis kwam hij niks hoefte te doen want ja hij had natuurlijk ook vakantie . Iedereen denkt altijd dat acteur zijn altijd zo makkelijk is en je maar snel je geld verdiend maar dat valt zwaar tegen hoor afentoe hoor ik holland rond 4 uur 's nachts binnen komen als ze een scene moest spelen bij teen wolf en dan gaat ze de morgen erop gewoon om 8 uur weer weg . Ja ik woon samen met mijn zus in 1 huis vandaar dat ik dat weet hihi we hebben zo'n goede band dat het makkelijk gaat . Me zus is me alles . Als iemand haar pijn doet hebben ze met mij te maken en andersom ook . Zo gaat dat bij de roden zusjes.

"Lola ik ben thuis , wauw je hebt alles al uitgepakt en neergezet . Wat staat het mooi echt je bent geweldig"
'Ahw dank je dylan dat is zo lief ' dylan kwam niet veel later aangerent en trok me in een knuffel . Wat is het toch een lieverdje

Dylan pov:
Wauw alles zag er zo mooi uit . Het stond allemaal netjes en klaar voor gebruik . Zo lief dat lola dit gedaan heeft . Vanmorgen hebben vrienden van mij die in de bouw werken dingen aangelegt zodat we er vanaf nu echt helemaal wonen konden zonder dat er iets het niet doet . Dus officieel is het nu woonklaar . Ik ben echt zo blij dat alles klaar is en alles zo mooi eruit ziet .
" dylan ik ga even boven mijn koffer in de kast opruimen en mijn bed slaapklaar maken alvast voor vanavond en daarna begin ik aan het eten "
' ja is goed lo zie je zo'

Ja hier kon ik wel aan wennen
Ik zette de tv aan en na ongeveer 5 minuten viel ik in slaap .
En je raadt vast al over wie die droom ging ;)





_______________________________________
Hee
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden
Heb je leuke ideeën zeg ze dan vooral is alleen maar leuk ;)

Xx

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu