part 7

636 16 3
                                    

Dylan pov:
We waren allebei klaar met eten en ik had afgerekend waarvoor er eerst nog een heel gevecht was want lola wilde perse haar eigen deel betalen en ik liet haar het niet doen maar na ongeveer 10 minuten bek vechten liet ze het toch toe .
"Kom lo ga je mee dan gaan we meubels kopen "
Ja gezellig let's go zei ze terug.
We liepen samen door de winkelstraat toen er opeens een aantal fans op ons af kwamen rennen . Omg het zijn dylan o'brien en lola roden . Ik keek lola aan met een sorry blik en zo keek ze zelf ook terug waardoor we moesten lachen de fans begrepen blijkbaar niet helemaal waarom we moesten lachen want we kregen hele gekke blikken toe geworpen. Snel maakte we alle foto's en zette handtekeningen en daarna liepen we snel weer door want ik wilde toch wel alvast een aantal dingen voor in huis kopen zoals een bank en tafel zulke dingen vooral de grote dingen dus .

Lola pov:
We liepen een vrij grote zaak binnen zoals in nederland de ikea zo kan je het een beetje voor je zien ." Oke wat voor style wil je in je huis dylan?" Ik wil iets wat een beetje rust uitstraald en knus dus niet te strak ik wil niet dat het eruit komt te zien als een echt mannen huis . We hebben een bruine openhaard dus ik zou iets met wit of bruin doen zei de tevreden terug.
"Nou je weet tenminste wat je een beetje wil dat is al een goed begin he dyl " we begonnen allebei groot te grijnzen en pakte een kar.
"Oh ja lola ik wil wel een bureau hebben het liefst een vrij grote met een leuke bureau stoel waarmee je nog kan stoelzeilen ook" (voor de mensen die niet weten wat stoelzeilen is . Je gaat op een bureau stoel zitten en laat je door iemand heel hard duwen en vanzelf gebeuren de gekste dingen) .
'Oh dylan wat vind je van deze bank die is opzich wel leuk toch, lekker knus maar ook weer mooi '
"Ja die is zeker mooi lola schrijf het nummer maar op want die nemen we mee ik vind hem echt gaaf ". Ik grinikte en snel liepen we door . Lola kijk dat vind ik nou eens een gaaf bureau die wil ik echt heel graag hebben wat denk je past die bij het huis? Zei die met zo'n gezicht dat als je met een klein kind de speelgoedwinkel ingaat zo super blij.
"Ja tuurlijk staat dat hier schrijf hem erbij dan nemen we die ook voor je mee dyl" yessss hoorde ik opeens naast me geroepen alle mensen in de winkel keken ons aan pff fijn dank je dyl.
2 uur later hadden we eindelijk alle meubels en decoratie voor het huis . Alles zou over ongeveer een half uur bezorgd worden dus we hadden even de tijd om alles netjes op te ruimen en klaar te maken voor de meubels ik had al precies in mijn hoofd hoe ik het wilde doen en dylab had mijn plan goed gekeurd dus konden we zo gelijk aan de slag.

Dylan pov:
Zo alles was besteld dus als het over ongeveer nu nog 15 min er zou zijn konden we gelijk aan de slag . Ben echt blij met de spullen ze zijn super leuk en vooral mooi . Lola had al mega veel ideeën over hoe ze het wilde inrichten en van mij kijkt ze maar hoe ze het doet het klonk leuk.

Tring dong
Tring dong *deurbel*

"Ik ga wel lola "
Oke is goed ik wacht hier wel op je roep maar als je hulp nodig hebt dyl.

Hallo meneer o'brien als het goed is zei een vriendelijke man tegen me.
"Ja dat klopt zal ik even helpen uitladen?"
Nee hoor meneer dat doen wij wel daar zijn we voor betaald waar moet het heen gebracht worden als ik vragen mag?
" zet het maar hier in de woonkamer alstubliefd"

Een half uur later was alles uitgeladen en neer gezet en konden we eindelijk aan ons/mijn huisje beginnen

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu