part 18

448 8 1
                                    

Lola pov:
Ik en dylan hadden thuis nog een lang en goed gesprek gehad over of we echt terug wilde naar huis en of we toch niet hier wilde blijven wonen maar we zijn er overuit dat we toch echt terug naar huis willen en daar gaan we samen voor een huis kijken die in de buurt van de set ligt en in de buurt van onze vrienden zodat we niet hele uren moeten rijden om bijv holland te zien of tyler p.

een maand verder :

vandaag is de dag dat we onze spullen pakken om weer terug te gaan naar huis ,aangezien dylan binnekort weer moet beginnen met filmen voor teenwolf en ik begin op mijn nieuwe werk bij een grote mode ontwerper ik heb er echt zoveel zin in en het leuke is dat hij dylan enzo niet kent waardoor ik altijd het idee heb dat ik voorgetrokken wordt maar nu ben ik aangenomen omdat ik goed genoeg was . Wat afentoe ook wel fijn is om te horen . We hebben een groot mooi huis gevonden met een lekker grote achtertuin en het leukste is nog wel dat mijn beste vriendin lucy hale naast me woont (aria uit pll) dat maakt het allemaal nog veel leuker . Het huis boven de bakkerij is verkocht en de bakkerij zelf is naar mijn neefje gegaan die ook heel graag het over wilde nemen en aangezien ik toch mode leuker vond is dit een top oplossing denk ik zo . Ik en dylan zijn nog steeds heel erg gelukkig met elkaar wat toch ook wel super is .

In het vliegtuig :
Dylan pov:
"Lola heb je al zin om ons nieuwe huis in te richten net als je met ons vakantie huis in italy hebt gedaan" (dat is nog steeds ons vakantie huis bdw en die baan in de disneystore is voor als ik daar ben)
"Ja ik heb daar echt heel erg veel zin in en vooral om het fijt dat we naast lucy wonen wat ik echt zo awesome vind . Nu kan ik gewoon snel even bij haar naar binnen lopen in plaats van dat ik even 30 min met de auto rijden moet " zei ze lachend terug
Je kon aan haar gezichts uitdrukking zien dat het dubbele gevoelens had dat we weer terug naar de usa gingen maar ik denk dat het toch wel net iets beter voor ons is , hier weten we alles te vinden en dat is soms toch ook wel erg prettig .
Ik ben van plan om lola als we terug zijn ten huwelijk te vragen , ik denk dat onze relatie het zeker wel voor altijd volhoud het gaat zo goed en ik zou geen dag zonder haar willen leven . We gaan binnekort naar london toe om daar naar een teenwolf meet en greet met fans te gaan en ik wil haar daarom dan ook in london vragen aangezien ze london heel leuk vind . Ik hoop zo erg dat ze ja zeggen gaat ik hou echt zoveel van haar.

Lola pov:
We zijn op het vliegveld aangekomen en de dingen zoals onze auto's komen later want die rijden vrienden van ons hierheen gelukkig hebben we alle koffers wel al mee dus gaat het vooral alleen maar om de auto's zodat dat gedeelte niet een heel gedoe wordt . Ik heb echt zoveel zin om terug naar huis te gaan , terug naar mijn familie en vrienden en niet te vergeten om alles weer opnieuw te beginnen ik denk dat het alleen maar goed is dat we terug naar usa verhuizen aangezien dat toch net iets meer in ons straatje past .
Het gaat echt super goed met ons we hebben tot nu toe helemaal geen ruzie gehad waar ik eigenlijk ook wel heel blij mee ben aangezien het toch wel de liefde van mijn leven is , maar we gaan wel zien hoe alles lopen gaat als we weer lekker in america zijn en alles goed staat in huis , de tuin opgeknapt is en dylan weer begonnen is met draaien .
Oh ja ik krijg een rol in de serie , jeff wilde mij er heel graag bij hebben dus we hebben geregeld dat ik in de serie de vermiste zus van lydia ga spelen , waar ik echt super veel zin in heb

Heb er zo'n zin in :)

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu