part 11

591 15 2
                                    

Lola pov:
Wat moet ik nou doen , ik liep denk ik al 5 minuten te ijsberen . Ik vind Dylan zo leuk maar dood ga ik toch liever niet als ik eerlijk ben . En aan Dylan vertellen heeft ook totaal geen nut want ik weet niet eens wie die meiden waren dus kan hij er ook niks van zeggen . Wat moet ik nou doen.
Dylan was ondertussen alweer naar de woonkamer gelopen dus die had gelukkig niet door dat er iets aan de hand was . Oke eerst maar even het avond eten maken voordat we pas rond 10 uur eten . Snel liep ik naar de keuken zodat Dylan mijn gezicht niet zien zou . Waardoor ik dus ook snel de keuken inliep want je weet het nooit , Dylan ziet echt alles.
Heyyyyyyy werd er opeens door de keuken geroepen ik dacht dat ik flauw ging vallen ik schrok zo erg . Snel keek ik opzij om te zien wie mij dit aangedaan had
Hollanddddd snel rende ik naar haar toe en omhelsde haar pas na ongeveer 10 minuten liet ik los .
Wat doe jij nou hier zei ik verbaast aangezien ik het ook niet helemaal begreep.ik wist wel dat ze hier was maar dat ze in dylan's huis was begreep ik niet heel erg.
Ik kom jou bezoeken gekkie wat anders , ik ben voor jou naar italy gekomen , ik miste je zo erg dat ik je wel moest zien anders werd ik gek zei ze met traanogen .
"Ahhhw Holland dat is zo lief , ik miste jou ook bizar erg" . En voordat we het wisten stonden we beide te huilen .

Dylan pov:
Hollandddd hoorde ik Lola opeens vanuit de keuken roepen . Ik heb het idee dat ze door heeft dat Holland hier is . Geen idee waarom maar ik denk het wel . Lola deed nogal vreemd toen ze van de voordeur vandaan kwam alsof er iets gebeurd was daar , ze zag lijk bleek en liep heel snel langs me waardoor ik doorhad dat ik maar beter niks vragen kon zodat ze niet de indruk kreeg dat ik me met haar leven bemoeide . ik vind haar zo leuk dus ik wil haar zo graag helpen maar aangezien ik haar langer dan vandaag ken weet ik dat zij dat liever niet heeft dus leg ik me er daar maar bij neer . snel liep ik naar de keuken om te kijken hoe het met de zusjes roden ging .

Lola pov :

Dylan kwam de hoek van de keuken omlopen en hij keek me bezorgd aan , oh nee heeft die het dan toch doorgehad ookal deed ik zo me best om het niet te laten opvallen
"Lola kan ik jou even spreken "
Holland keek me een beetje raar aan want die bleek ook niet helemaal te begrijpen wat er aan de hand was en waarom dylan mij wilde spreken.
' ja hoor , zus we zijn zo terug we zijn even boven ' snel gaf ik holland een knuf en liepen ik en dylan naar boven . " wat is je kamer leuk ingedeeld zeg , oke daar wilde ik niet over praten , Lola wat is er aan de hand ik zag hoe je bij de voordeur weg liep en je verbergt duidelijk iets voor me en ik wil nu weten wat het is tenzij je er natuurlijk niet over wilt praten"
Bij die laatste zin keek dylan met een bloos gezicht naar beneden alsof die vond dat die te fel reageerde want meestal als hij zich ergens voor schaamd kijkt die naar beneden zoals nu dus . ' oke dylan ik wil het je wel vertellen maar doe normaal daarna okay , er stonden vanmiddag 3 meiden voor de deur die me even kwamen vertellen dat ik van je afblijven moest anders maakte ze mijn leven tot een hel , zorgde ze dat ik geen baan meer had etc ' ik begon haast te huilen toen ik het vertelde ik wil mijn droombaan niet kwijt en zeker dylan niet hij betekende veel te veel voor me
"Wat wie waren het hoe wat wanneer " riep dylan opeens heel hard zo hard dat zelfs holland naar boven gerent kwam
'Wat is er aan de hand jongens , waarom schreeuw je zo hard dylan ' zei holland heel lief die gelijk naar mij keek . " 3 meiden hebben lola bedreigd dat ze van mij af moest blijven anders zouden ze haar leven tot een hel maken " zei dylan met een wel hele felle stem . ' hoezo van jou afblijven , wat is hun probleem nou weer , die meiden kunnen jou toch niet krijgen ' reageerde holland net zo fel als dylan.
" heel lief van jullie dat jullie zo voor me opkomen maar ik kan wel voor mezelf zorgen he , ik heb al vaker bedreigingen gekregen dat ik bij dylan uit de buurt moest blijven omdag ze altijd bang zijn dat wij iets krijgen en dan ben je niet meer single om iets met hun te nemen dat is het gewoon "
' holland vind je het goed als ik even met lola prive wil praten we komen zo naar beneden ' dylan begon te blozen toen die dat zei dus ik begon al te vrezen dat die door zou vragen over dat ik wat met hem krijgen zou ding .
Holland liep weg en dylan keek gelijk mijn kant op nogal serieus ook dus ja hij gaat het zeker daar over hebben .
'Hoe bedoel je dat ze je vaker bedreigen omdat ze bang zijn dat wij iets krijgen , lola klopt hun idee voel je iets voor me ' dylan werd helemaal rood toen die het zei .
" ja dylan hun gevoel klopt ik voel al wat voor je sinds ik je ken maar durfde het nooit te zeggen en nu we hier samen in dit huis zitten wordt het alleen maar erger sorry als je het niet wilt maar ik voel wat voor je en ik kan daar niks aan doen " zo dat was eruit
' lola niet naar beneden kijken je hoeft je niet te schamen ik voel namelijk ookal heel lang wat voor jou zou je mijn vriendin willen zijn ' hij werdt nu nog roder maar vond het zo lief
" ja natuurlijk wil ik dat niets liever zelfs " snel rende ik naar dylan toe en gaf hem een kus . Iets wat ik al zolang wilde doen maar steeds niet kon
Ik had eindelijk iets met de liefde van mijn leven , eindelijk

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu