part 13

514 12 2
                                    

Lola pov:

"DYLAN , HOLLAND IK BEN NAAR HET WERK TOT VANMIDDAG " schreeuwde ik naar boven aangezien hun beide nog lagen te slapen dus was ik verstandig om ook nog een briefje achter te laten aangezien ze waarschijnlijk niks van mijn gegil gehoord hebben .

Lieve zus en lovie
Ik ben naar mijn werk , netflix staat ingelogd voor als jullie film wilde kijken en jullie ontbijt staat in de koelkast , eetse en tot vanmiddag
Ps : als jullie rommel maken gaan jullie eraan als ik terug ben

Love lola

Oke als dat niet duidelijk voor ze is weet ik het ook niet meer , snel legde ik het briefje op de tafel en pakte mijn autosleutels en liep naar de auto . Na ongeveer 15 min rijden was ik er . Oeh wat had ik er zin in , werken in een disney store hoe geweldig kan het leven zijn .

Dylan pov:
DYLAN , HOLLAND IK BEN NAAR HET WERK TOT VANMIDDAG hoorde ik lola van beneden roepen . Ik was te moe om te reageren dus draaide me snel weer om. Opeens zag ik naast me een briefje liggen

Lieve dylan
Er ligt ontbijt in de koelkast voor je , wees lief voor holland he ;).
Love u
Xx je vriendin ( blijft raar om te zeggen maar zo leuk)

Snel deed ik mijn ogen weer dicht en nog geen 5 minuten later voelde ik mijn bed heen en weer gaan snel opende ik mijn ogen en zag holland erop springen serieus .
" holland ga van het bed af laat me slapen " zei ik knorig en verstopte me gezicht in de dekens , ik was zo moe niet normaal gewoon ,maar we lagen er allemaal ook pas rond 2 uur in dus ja dan is dat niet zo raar .
" nee ik ga zolang door totdat jij wakker wordt zodat we jou vriendin haar bday party kunnen plannen zoals jij van plan was , dus hup hup uit de veren , ik ben beneden ontbijt eten zoals lola mij beloofd had en jij gaat wakker worden en ontbijt eten beneden " zei ze lachend , ik heb het idee dat er er echt volop van genoot .
Ik nam snel een douche en kleede me aan en liep naar beneden voor ontbijt . Holland had het al voor me klaar gemaakt dus ik kon gelijk aanvallen , hoe goed kan je het hebben je hoeft er niet eens wat voor te doen , je vriendin maakt je eten en je schoonzus maakt het weer warm , hoe geweldig.

Een half uurtje later zaten we in de auto onderweg naar een winkel waar ze vanalles verkochten voor verjaardagen en daarna gaan we nog even bij lola langs het werk misschien zie ik wel iets leuks voor in het huis.

Aangekomen in de 1ste winkel
" oke dylan wat denk jij wat voor kleuren ze van de spullen zou willen ik gok op blauw of legergroen " hoorde ik holland naast me zeggen terwijl we naar allemaal verjaardags spullen stonden te kijken
" ik stem mee in dat legergroen of oud geel dat vind ze ook geweldig die kleur heeft onze slaapkamer " zei ik terug
"Umm daar heb je gelijk , we kunnen het ook gewoon allebij doen dat is ook wel leuk om te doen denk ik , ik gok dat ze dat echt leuk zou vinden dus laten we dat gewoon doen " zei holland helemaal vol vertrouwen .
" ik vind het allemaal goed hoor roden" zei ik lachend terug . Je had is moeten zien hoe verzekerd ze daar stond met haar handen in haar zij etc . Snel pakte we alles wat we nodig hadden en rekende af .
"Oke let's go naar mijn lieftallige zusje " holland rende alvast naar de auto .
"DYLAN SCHIET OP IK WIL NAAR MIJN ZUSJE" schreeuwde ze er nog even achteraan. Ik ging maar een beetje harder lopen aangezien ik weet hoe mijn leven wordt als ik holland haar zin niet geef dan krijg ik ook gelijk van lola op mijn kop.

Lola pov:
Gelukkig was ik optijd op het werk aangekomen . Ira had mij alles uitgelegd wat ik weten moest . Hoe de kassa werkte , hoe ik kon afsluiten alles . Snel deden we de winkel open en gingen we lekker aan het werk , ira achter en ik gewoon in de winkel , ik mocht alle beeldjes en knuffels bijvullen en daar had ik natuurlijk helemaal geen problemen mee.
Tring
Oh wat leuk daar is mijn eerste klant al , snel keek ik even richting de deur en ik schrok me rot , dat waren die meisjes die laatst voor mijn deur stonden die waarschuwde dat ik niks met dylan mocht beginnen.
"Hé lola heb je ons gemist? , ik dacht dat we iets hadden afgesproken jij zou niks met dylan beginnen en uit zijn buurt blijven anders zouden wij je leven tot een hel maken maar blijkbaar ben jij niet zo van de afspraken want ik zag op heel internet staan dat jij iets met hem had " zei het meisje die voorop stond .
Ik keek even over ze heen en zag dylan in de deuropening staan die stond te luisteren .
" ja en waarom zou ik dan naar jullie luisteren , wat wilde jullie doen dan dingen vertellen tegen dylan en mijn baas, geloven jullie nou echt dat die jou eerder zouden geloven dan mij denk het niet he , dus ga je gang maar mijn relatie krijg je niet kapot wat je ook doet " zei ik met een wel hele boze stem terug , waar ik zelf eigenlijk ook wel van schrok maar als ik het normaal zeg gebeurd er niks .

Dylan pov:
Ik liep samen met holland naar de winkel waar lola werkte en toen ik in de deuropening stond hoorde ik een meisje heel boos tegen lola praatte en ik had niet veel later door dat het ging om wat lola laatst zei om dat meisje die haar bedreigde dus ik was slim en luisterde alleen maar .

Lola pov:

"Nou misschien krijg ik het wel kapot als ik dylan vertel dat ik jou en een andere jongen zag zoenen of andere dingen ik denk als dylan allemaal slechte dingen over jou hoort dat hij het wel geloven gaat en als ik dat aan social media dingen doorgeef komt het ook nog is op tv zou je dat niet leuk vinden lola " zei ze weer met een arogant gezicht.

"Ik denk niet dat ik je geloven zou en de rest allemaal ook niet dus als ik jou was zou ik lola met rust laten of anders geef ik je aan bij de politie voor stalken en geloof me dan lukt niks je meer . Dus ik zou lola maar met rust laten en weg gaan want je zet jezelf alleen maar voor schut oh ja ik zou nooit iets met zo'n persoon als jij willen dus maak je niet druk dat ze mij inpakt want mij krijg jij toch nooit " zei dylan boos tegen die meiden die zich nogal bang en snel omdraaide .
En niet veel later wegliepen
Snel rende ik naar dylan toe en knuffelde hem , gelukkig was alles toch nog goed gekomen. Ik kon weer verder met mijn leven zonder bang te zijn

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu