part 17

417 10 4
                                    

Lola pov:
Na ongeveer 5 minuten stond ik nog steeds te huilen en knuffelen dit is echt helemaal geweldig dit is zo lief . Ik heb er gewoon geen woorden voor zo geweldig vind ik het .
Dat al mijn vrienden dit voor mij geregeld hebben en vooral dat dylan dit heeft geregeld voor mij , wat heb ik toch geweldige vrienden en vooral een geweldige lover een hele geweldige zelfs .
Snel liep ik naar tyler daniel holland crystal en dylan toe ik moest ze toch wel even een hele grote dikke knuffel geven .
"Hey kleine wat vind je van je feestje " hoorde ik daniel naast me zeggen . Op de eën of andere manier vond hij het altijd heel erg leuk om me kleine te noemen aangezien ik een kop kleiner dan heb was , en het gekke was ik vond het nog leuk ook dat hij me zo noemde .

"He lange , ja ik vind het echt een geweldig feest en vind het dubbel zo geweldig omdat jullie hier zijn , ik heb jullie zo gemist guys " zei ik half huilend terug.
"Groepsknuffelllll" zeiden de boys tegelijk waardoor het niet heel lang duurde voordat we dan ook werkelijk stonden te knuffelen .
"Ja ik ben erover uit ik heb echt de beste vrienden die er bestaan " zei ik hard genoeg dat ik net boven de muziek uitkwam
"Ahwwwwww" zeiden ze in koor terug waardoor ik blozen moest . Snel kwam holland op me afgerend en gaf me een grote knuffel en kus op mijn wang . Ik knuffelde haar stevig terug en zo stonden we ongeveer een minuut of 5 .
"Lo ik heb een super idee zullen we de teenwolf theme song aanvragen bij de dj om te kijken hoe de rest daarop reageerd " fluisterde holland in mijn oor waarop ik ja knikte en de rest even vertelde dat ik en holland even wat te drinken gingen pakken .
Snel liepen we naar de dj toe maar wel zo dat de boys en crystal ons niet zouden zien want anders zouden ze een idee beginnen te krijgen aangezien de drinkbar aan de andere kant van de zaal was .
"Hè lola nog gefeliciteerd met je verjaardag he , wat kan ik voor je doen " zei de dj aangezien hij zag dat we zijn richting opkwamen .
Ik en holland hadden het plan uitgelegd en hij vond het net als wij een leuk idee . We hadden het zo afgesproken dat hij het over 5 minuten zou draaien zodat wij terug bij de rest waren en dus niks konden missen van hun reactie waarvan we dachten dat die vrij geniaal zou zijn.
"Hè we are back , hebben we nog wat gemist hierzo of hebben jullie al die tijd net zo stil gestaan als nu " zei ik lachend waarna ik een doodsblik van tyler (p) toegeworpen kreeg
"Oke lola not funny zullen we eens kijken of jij met de voetjes van de vloer kan " zei die lachend terug en met een blik van dat ik moest oppassen en ja hoor niet veel later tilde die me op en gooide me over zijn rug en rende door heel de zaal heen.
"Tpose laat me los , ik ga je kietelen hoor als je me nu niet los laat" zei ik lachend waardoor die me meteen neer zette en me een grote knuffel gaf . " ik mis dit lo , ik mis onze leuke tijden samen , je bent als een zusje voor me en nu kan ik je niet eens bezoeken als ik dat wil normaal kon ik zo naar jullie huis toerijden en binnen lopen zonder dat ik eerst het vliegtuig moest pakken , ik mis jullie echt heel erg " zei die met tranen in zijn ogen waardoor ik ook bijna huilen moest snel gaf ik hem een grote dikke knuffel en zo stonden we even een tijdje en liepen daarna terug naar de rest aangezien de dj zo natuurlijk the theme song ging afspelen en dat wilde ik niet missen . Jeff was er ook dus ook zijn reactie wilde ik zien .
Opeens hoorde ik het beginnen en snel keek ik om naar de jongens die elkaar geheimzinnig aan stonden te kijken en daarna als een gek stonden te dansen ja zelfs jeff , dus ja dat was best lachwekkend natuurlijk . En ik en holland konden het niet laten om toch even mee te dansen en gek te doen want ja dit is toch wel onze grote familie zoals we het altijd noemen . Ik denk dat ik na mijn vakantie toch gewoon weer lekker terug naar huis ga en we niet in italy blijven wonen wat ik eerst van plan was want ik kan me gekke teenwolf familie gewoon niet missen ze betekenen teveel voor me .
Ik keek nog even opzij naar hoe ze aan het dansen waren toen ik huilen moest puur omdat ik zo blij met ze ben . Gelukkig zag dylan het en kwam naar me toe.
"Dyl kunnen we na de vakantie weer gewoon naar huis ik kan deze gekke lieve leuke mensen niet achter laten ze betekenen teveel voor me om dat te doen " zei ik snikkend

"Ja is goed schat over 2 weken gaan we terug naar huis want ik kan ook niet zonder ze "zei die lief terug en gaf me een grote knuffel . De rest zag dat ik stond te huilen en snel kwamen ze aanrennen en deden we een groepshug .
Ja deze gekke lieverds kan ik niet
missen

__________________________________

Hey
Denk je dat lola er goed aan doet om toch terug te gaan naar huis samen met dylan of kan ze toch beter in italy blijven wonen??
Heb je nog leuke ideeën zeg ze dan vooral ;) zoals een toekomst iets als kids etc

X

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu