part 6

835 16 7
                                    

Lola pov:
Oh wat is dylan toch lief hij houd gewoon de deur voor me open oke lola act normal.
Naar welke markt wilde je eigenlijk gaan dylan en welk winkeltje voor spullen voor in huis?
Ik wilde naar de markt op ongeveer een half uurtje vanaf hier rijden die is in een dorpje en geloof me jij zou het daar echt geweldig vinden en daar zit een klein winkeltje met allemaal meubels en beeldjes enzo allemaal super mooi zei die terug voordat ik nog iets achter mijn zin kon zeggen .
Nou let's go zou ik zeggen en we begonnen allebei een beetje te lachen
Tijdens het rijden waren we allebei alleen maar met de muziek bezig want ja mee zingen met de muziek is toch wel het leukste tijdens het rijden
Ik denk dat de mensen die voorbij ons reden echt dachten dat we gek waren want je zag heel hard mee zingen maar je hoorde niks dus eigenlijk zag je ons alleen maar gekke bewegingen maken met mond en armen , zou het eigenlijk zelf wel eens willen zien hoe het eruit ziet . Ik maakte een aantal foto's van het landschap en plaatste er 1 op instagram wat achteraf niet zo slim was want ik zag tussen de reacties staan omg dylan is in italy samen met lola we moeten ze vinden allemaal van zulke dingen ja daar had ik dus even niet aan gedacht want sommige fans gaan zo ver dat ze voor
Je huis staan en daar had ik momenteel niet bepaald veel zin in . Eindelijk was ik op vakantie met misschien wel de liefde van mijn leven (ookal wist hij het zelf niet) en dan wil ik niet gestoord worden . Dylann zei ik met mijn liefste stemmetje . Oh nee wat heb je nou weer gedaan wat is er ? Zei die gelijk terug je hoorde aan zijn stem dat die bang was voor wat ik zeggen ging . Ten 1ste alweer bedankt he , en ik heb een foto op insta geplaatst van het landschap met eronder with dylan maar nu hebben mensen gereageerd dat ze je willen zoeken etc dus alvast sorry als ze je vinden maar ik dacht er gewoon even niet bij na sorry zei ik met een rood hoofd terug .
Lola maakt niks uit kan gebeuren toch je wilde gewoon een mooie foto op insta zetten af en toe denk ik ook niet na bij wat ik op twitter zet . Kan gebeuren toch .
Poeh gelukkig ik dacht dat je boos zou worden zei ik terug en natuurlijk moest ik toen ook weer eens rode wangen krijgen .
Nee joh hoe kan ik nou boos zijn op mijn beste vriendinnetje zei die en natuurlijk moest meneer ook nog even in mijn wang knijpen . Hij weet dat ik daar een hekel aan heb dat is dan ook de grootste reden waarom hij het doet

Dylan pov :
Ben ik een keertje samen met lola op vakantie en voor een lange tijd samen met haar in 1 huis weten fans dat ik in italy zit en dan zal de pers het ook snel weten dus dat word weer camera's ontlopen ach ja ze deed het niet expres .
Oh kijk lola we zijn er . Ik keek even snel opzij en zag dat ze helemaal glunsterend uit het raam zat te kijken .
Wauw wat is het mooi hierzo hoorde ik haar opeens zeggen
Snel stapte ik uit de auto en hield de auto deur voor haar open .
Dylan wel in de buurt blijven hoor voordat ik je kwijt ben zei ze vrij bang ik hoorde in haar stem dat ze het geweldig vond hier maar dat ze ook bang was dat ze me kwijt raakte onderweg .
We liepen door de kleine straatjes ik vond alles er zo mooi uit zien ik had dan wel een vakantie huis hier gekocht maar nog nooit de omgeving gezien dus voor mij was het ook schitterend hier zou ik mezelf wel zien wonen alleen kan dat met werk niet beetje jammer maar ja alle vakantie dagen die ik heb hier door brengen klinkt ook zeker niet verkeerd. Kijk lola zullen we daar gaan eten . Ik wees naar een klein schattig restaurantje op de hoek van de straat (zie afbeelding) .
Ja super leuk kom gaan we er gelijk heen ik heb trek gekregen zei ze snel terug en voordat ik ook maar iets kon terug reageren werd ik al voor me uit getrokken .
Goede middag meneer en mevrouw waarmee kan ik u van dienst zijn . Werd er tegen ons gezegd toen we binnen kwamen door de deur.
Ja graag ik wilde graag een tafel voor 2 op uw plek met het beste uitzicht dus het liefst bij een raam. Snel liep die voor ons uit naar een tafeltje die bij grote openslaande deuren stond die uitkeek over een grote sloot met allemaal mooie bloemen ernaast .
Dank u zeer vriendelijk meneer.
Alstu meneer o'brien als ik iets voor u kan doen moet u het maar zeggen
Ja dank u .
Ik was serieus nog geen dag hier en ik werd al herkend niet zoveel als in amerika maar wel al . Als ik in california in een restaurant zit wordt ik constant herkend of komen er mensen naar me toe of ik een handtekening wil geven is dat opzich totaal geen probleem want ik hou van mijn fans maar als ik zit te eten wil ik liever even met rust gelaten worden .
Goede middag meneer en mevrouw kan ik iets voor u inschenken?
Doe mij maar een cola en lola wat wil jij? Doe mij maar een water
1 cola en 1 water wil u alvast een voorgerecht of heeft u al een keuze gemaakt uit ons menu?
Ik wil graag een pizza en lola wat wilde jij?
Voor mij graag een spagetti alstublief
Dus dan heb ik nu 1 cola 1 water 1 pizza en 1 spagetti ?
Wat voor pizza wilde u meneer?
Doet u mij maar wat de kok de beste keuze vind ik vind alles goed
Oke is goed meneer dan komt uw eten er zo aan en het drinken natuurlijk
Dank u zeiden lola en ik in koor waardoor we beide moesten lachen.

Lola pov:
Wat is het mooi hier he dyl ?
Ja echt verschrikkelijk mooi ik zou hieraan nooit verveelt raken zei die terug. Opeens hoorde ik iemand achter mij zeggen nee lieverd vraag zo maar als ze klaar zijn met eten of je met ze op de foto mag hun willen ook gewoon eten net als wij . Maar mam het zijn dylan en lola dalijk gaan ze weg en heb ik geen foto hoorde ik een klein meisje tegen haar moeder zeggen. Ik draaide me om en zei hallo tegen het meisje . Ze begon opeens te huilen waarop haar moeder snel zei ja dat komt omdat ze jullie helemaal geweldig vind het zijn vreugde tranen . Opeens werd ik aangevallen met een knuffel van het meisje die me stevig vast hield ik bleef zolang in de knuffel totdat zij los laten zou je weet nooit hoelang die kinderen een knuffel nodig hebben , na ongeveer een minuut of 2 liet ze los . Mevrouw zou ik met u op de foto mogen mijn mama heeft een poloroid camera zou u dan daarna op die foto een handtekening willen zetten en u ook meneer . Ik draaide me om naar dylan om te kijken hoe zijn reactie was en die zat alleen maar lief te knikken en zei vervolgens tuurlijk lieverd en zeg maar dylan hoor je hoeft geen meneer tegen mij te zeggen , hij liep naar haar toe en gaf ook haar een knuffel zo lief hoe dit eruit zag . Wat is die goed met kinderen zeg . Snel kwam het meisje naast mij staan en maakte een foto zo ook bij dylan en ook 1 van ons met zijn 3en waarbij ze opschoot zat bij dylan . We zetten er ook beide zoals beloofd een handtekening onder na ongeveer een half uur kwam het eten en gingen moeder en dochter weg zodat wij rustig konden eten.
Oh dylan wat is dit lekker moet je eens proeven . Zo dat is inderdaad lekker zeg zei die terug
Het was misschien dan wel geen echte date maar ik genoot er erg van . Hier zou ik nooit genoeg van krijgen ik wou dat ik het dylan kon vertellen maar hoe?




Hey
Heb je een leuk idee voor in het boek zeg ze dan vooral in comments dan ga ik me best doen om ze erin te zetten
Xxx

vrienden of toch meer?✅compleetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu