5. Bölüm

384 9 3
                                    

Tunahan:

Hayal gittikten sonra Ayazla kahvaltı yapmak için kafeteryaya indik. Sıcak bir çay  şuan için en iyi şey herhalde. Ayaz tekerlekli sandalyede ben normal sandalyede 2 çay ve simit söyledik.

" Hayal garip bir kadın. Ablası ile konuşmak için başka bir hat kullandı. Kullandığı hattı kırıp attı. Hemde tuhaf bir konuşmaydı"

" Evet bende fark ettim. Ama kaçırdığın noktalar var şöbiyetim
1. Başka hat kullanıyor ve kırıyor demekki bu görüşmenin takibi olsun istemiyor.
2. Takibi olmasını istemediği bir konuşma için saçma sapan konuştu. Bu da demek oluyor ki konuşma şifreliydi "

" Oğlum sende ki zeka bende olsa var yaa"

Güldürdü ipne canım acıdı.

Yukarı çıkarken Emire de simit ve çay aldık. Emir in odasina gittik.

Hayal herkesle çok güzel ilgiliyor. Hain olsa bu kadar ilgilenmez hatta görevde değilim ne yapabilirim der kenara çekilir. Sarpın doktorlarını bile ayarladı. O zaman neden yalan söylüyor amacı ne?

" Yüzbaşım nasıl acaba?"
" Kendindeydi ama canının acıdığı belli. Ali sıkılmaya başladı da Hayal durdurdu. Lan oğlum durdun durdun turnayı gözünden vurdum. Kadın mükemmel "

" Sorma arada atışıyorlar tatlı tatlı. Yakında aşk bacayı sarar"

" Saçmalamayın lan ne işim olur benim o kadınla ne yaptığı ettiği belli değil. Neden hayatımıza girdi onu bile bilmiyoruz "

" Kendimi kötü emeller için kullandırtmam diyorsun öyle mi? Valla kuzeni kardeşi kim varsa beni istediği gibi kullanabilir"

" Oğlum salak mısınız siz? Kadının kim olduğunu bile bilmiyoruz. Gbt yaptınız ne oldu anası babası kardeşi yoktu. Alasehirliydi hani general amcası lan "

" Orası da doğru general amcasıysa babası
Tümgeneral Kartal ATADAĞ lakabı siyah kurt. 5 çocuğu var diye biliyorum"

" Oğlum boku yedin sen generalden kızı nasıl alacaksın. Adam öttürür seni"

" Lan şekerparem general evli değil diye biliyorum ben nasıl beş çocuğu var gayri meşru mu acaba?"

" Sanmam lokumum sonuçta adam asker hoş karşılanmaz belki evlatlıktır "

" Bekar adama çocuk veriyorlar mı yaa"

" Ne bileyim lan belki o zamanlar veriyorlardı "

Evlatlık olma olasılığı nedense daha çok hoşuma gitti. Sonuçta bende kimsesizim. Ne düşünüyorum ya bana ne ne olursa olsun

Biraz daha muhabbet ettikten sonra Hayal geldi. Kulağıma gitmemiz gerekiyor dedi. Bu kadar gizlilik niye anasını satayım fısır fısır.
Ne dolaplar dönüyor. Şuradan bir çıkayım tek tek hesap verecek Hayal hanım.

Hayal odadan çıkınca yoğun bakım bende morgdan çıkarıcam siz taksiyle karargaha gidin dedi. Bizim taksici Mehmet abiyi aradık. Sağolsun hemen geldi. Hastanenin çıkışında Hayali beklemeye başladık.

" Nerde kaldı bu kadın sakın bize tuzak kurmuş olmasınlar "

" Ne tuzağı?"

" Baksana nerdeyse bir haftadır hastanedeyiz alelen öldürülmeye çalışılıyoruz. Hayalin de ne olduğu belli değil "

" Oğlum general kızı nasıl bir yamuk bekliyorsun daha"

" Ne bileyim güven verici bir tanışmamız olmadı "

Biz konuşurken bir patlama sesi geldi. Arabadan Ayazla çıktık hastane otoparkına doğru gitmeye başladık. Bir araba havaya uçmuş. Etraf toz duman diğer arabaların alarmları çalıyor. Daha yaklaşamadan Teğmen Metin koşarak yanımıza geldi.

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin