KERIM YÜZBAŞI:
Teröristler köyümüze baskın yaptı. Tek tek evlere girip yemek erzak topladılar vermeyenleri de kurşuna dizdiler.
Annem ben ve kardeşimi arka odaya götürdü kucağına alıp oturdu. Ben daha 11 yaşındayım Selim 2 Derya da 5 yaşında.
Selim ve Derya korkudan ağlıyorlar. Annemde ağlıyor ama çaktırmıyor bize.
Dışarıdan sesler geldi babam biriyle tartışıyor. Sonra silah sesi geldi babamın sesi kesildi. Annem çığlık atarak dışarıya çıktı. Arkasından biz geldik. Beni gördüler bu bize lazım olur deyip kolumdan tutup çektiler.
Annem kucağında Derya ile beni adamlardan çekmeye çalıştı.
" Ne olur bırakın diye yalvarıyordu "
O adam silahı kaldırıp tek kurşunla hem annemi hem Derya yi öldürdü. Annem kanlar içinde yere serilince bende üstüne kapandım. Anne diye bağıra bağıra ağladım.
Beni döve döve bir araca bindirdiler. Selim annemin yanında kaldı.
Araç hareket ederken hala anne diye bağırıyordum. Çok geçmeden askerler geldi. Teröristleri öldürdüler. Beni araçtan indirdiler.
Anne diye sayıklarken bir asker yanıma geldi. Beni bağrına bastı. Selim orda kaldı dedim tamam evlat ben alır gelirim burda bekle dedi. Başıma bir asker dikti ve gitti.
Ben askerin kucağında ağlarken uyuya kalmışım. Gözümü açtığımda sabah olmuştu bir sürü yatağın olduğu yerde yatıyordum.
Hemen dışarıya koştum. Aynı asker Beni gördü sarıldı. Kardeşini getirdim hadi yanına gidelim dedi.
Beni evine götürdü. Evinde iki tane kız vardı biri küçük biri büyük. Bunlar benim kızlarım bu Hayal bu da Emel dedi. Sonra Kerimi kucağıma verdi.
Gözlerim dolu dolu Annem, Derya dedim. Gözlerimin içine bakıp onlar melek oldular dedi. Çok ağladım.
Küçük kız yanıma gelip bana sarıldı. "Üzülme abicim bundan sonra ben senin kardeşin olurum" dedi.
Ona da sarılıp ağladım.
Ben Yüzbaşı Kerim DAĞLI 11 yaşımda annemi babamı ve kız kardeşimi toprağa verdim ve 11 yaşında 2 kız kardeşim birde babam oldu.
11 yaşımdan beri Hayalin abisiyim. Ölene kadar da öyle kalıcam ve benim kardeşime hiçbir it musallat olamaz. Özellikle yalancıķtan evli olduğu it asla. Erkek adamsa gelir ister alabiliyorsa alır kızı.
Puşt herif hazır kıza konuyor.
SEDA:
Toplantı bittikten sonra çaylarımızı alıp salona geçtik. Hayalin suratı allak bulmaktı.
Emel abla sordu. 10 gün sonra gidicez dedi.
Hemde evli gibi.Sarpa baktım o da gidecek herhalde. Ama o daha iyilesmedi ki. Hem kendine de bakamaz ayağa kalkmamasi gerekiyor. Yemesi içmesi ne olacak.
Ben bunları düşünürken Sarp ayağa kalktı. Koltuk değnekleriyle tuvalete doğru gitti. Çayım bitti bahanesiyle bende kalktım. Mutfağa gittim. Sarpın tuvaletten çıkmasını bekledim.
Tuvaletten çıkınca beni mutfakta gördü bana doğru yürüdü yarı yolda karşıladım.
" Terasa çıkalım mı?" dedim. Kafasını salladı. Dışarısı buz gibi yılbaşına 3 gün var. Hafif hafif kar sepeliyor. Kendi üstüme şal Sarpa mont alıp yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL
Fiction généraleHikaye tamamen hayal ürünüdür. +18 hikayedir şiddet ve cinsellik içerir. Asker hikayesidir.