HAYAL:
Sarpın koluna Ali girdi ve hep birlikte salona geçtik.
Abim ve kızlar mutfakta kaldılar.
Önemli bir toplantı ilk defa karşılıklı konuşacağız. Muhtemelen gizli de. Toplantı bilinsin istenseydi karargahta yapardık.
Babam tekli koltuğa geçip oturdu. Bende tekli koltuğa geçtim. Şimdi ne olur ne olmaz babamın gazabını üstümüze çekmeyeyim.
Babam boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
" Bundan 2 yıl önce yurt dışında görevli olan bir mit ajanımızdan bilgi geldi.
Avrupa ülkelerine illegal yollarla organlar geldiği ve ihtiyaca bağlı olarak özellikle zenginlere bu organların satıldığını söyledi.
Bizim ülkemizden de Avrupa ya organ gidiyor mu diye araştırmaya başladık.
Önceliğimiz hep İstanbul du ama elimize pek bilgi geçmedi.
Kendi ülkemizde ki organ kaçakçılarını bulup tutukladık. Şuan hepsi cezaevinde. Bu yapılan toplu tutuklamalardan sonra dosya kapandı.
Fakat Hayal işin peşini bırakmak istemedi. Sınır komşularımızı da araştırmak istedi.
Bildiğiniz gibi Hayal sadece doktor değil ayrıca yazılım mühendisidir. Mit için küçük oyuncaklar da yapar.
Sınır komşularımızdan öğrendiğin bilgileri sen anlat Hayal" dedi.
Derin bir nefes aldım.
" Yunanistan Bulgaristan bizimle alakalı temiz çıktı.
Fakat Suriye, Irak, İrandan bizim ülkemize kaçak silah ve uyuşturucu girdiğini biliyoruz. Hatta bununla ilgili operasyonda yapıyoruz. Son zamanlarda mülteci adı altında ülkeye çok fazla insan girdi.
Bende özellikle Suriye yi araştırmak istedim. Uydulardan Ihalardan takip ettim. Ülkemize girişlerine baktım kaçak göçmen çok buldum ama organla ilgili bir şey çıkmadı.
Sonra dikkatimi Suriyeden Hakkariy e gelen, Hakkari den Irak'a giden araçlar çekti. Iraktan Suriyeye kaçakcılık mı yapiyorlar acaba deyip Mobeselerden takip ettim. Ama silah kaçakçılığı veya uyuşturucu olsa neden Hakkariden geçiriyorlar. Kendi sınırlarından yaparlar.
Bizde bu depoya bir bakalım dedik.
Hatırlarsanız iki yıl önce Hakkari içinde bir depoya baskın yapmıştınız ama hiç birsey bulamamıştınız. Depo boş çıkmıştı. Bu da beni işkillendirdi.Tek başıma her yeri takip edemediğimi düşünüp babama bir ekip kurmak istediğimi söyledim. Askeriyeden iki yazılımcı birde mitten bir bilgisayar mühendisi ayarladı. Kendi aramızda bölgeleri paylaştık.
Ayrıca Hakkari ve çevresine mit ajanları yolladık. Depoyu takibe aldık.
Tırın depoya giriş yaptığı bilgisi ile tekrar baskın yaptık. Bu sefer depoda sadece 2 çocuk üç kadın ve tır şoförü vardı.
Alınan ifadede kaçak göçmen oldukları çıktı ve Suriyeye geri iade edildi.
İşin garibi bir daha o depoya ne Iraktan nede Suriyeden araç gelmedi. Hatta Suriyen Hakkariye tır bile gelmedi.
Bizde Irak tarafına yöneldik. Aynı araçlara rastladık. Belli bir noktaya kadar gelip tekrar geri gidiyorlar ve oraya Suriyedende araç geliyor fakat bir kac gün önce. Iraktan gelen araç Irak sınırlarına girince bir helikopterin yanında duruyor. Helikopter başka başka ülkelere gidiyor. Bizde organ naklini bu birleşme noktasında yaptıklarını düşündük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL
General FictionHikaye tamamen hayal ürünüdür. +18 hikayedir şiddet ve cinsellik içerir. Asker hikayesidir.