Giriş

65 16 3
                                    


"Şehitler ölmez,vatan bölünmez."

🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Büyük bir patlama veya minik bir mermi.Kendinizi her an yerde bulabilirdiniz.
Komutanınız,canınızı emanet ettiğiniz kardeşleriniz başınıza gelir sorular sorardı.
"İyi misin?"
"Beni duyuyor musun asker?"
Bu soruları sorarken de bilirlerdi cevap veremeyeceğinizi.Haklı da çıkarlardı,konuşamazdınız.

Ölüm her daim yanı başımızdaydı.Azrail an kollardı.
Ölüm her nefes alışımızda, her yudumda,her gülüşte başucumuzdaydı.Ölüm,dostumuz,
yârimiz herşeyimizdi.Ve kavuştuk.
Ölüm.
Hoş,biz halimizden memnunduk ya.
Ancak geride kalanlar...

Kimilerinin eşi,kimilerinin çocuğu,kimilerininse ana babası.
Zaten her telefon çalışında yüreği hop ederdi her birinin.
Yaklaşan ambulans sesleri daha sonra araçtan inen bir albay ve psikolog. Yıkılışlar,haykırışlar.
Her birinin dünyası başına yıkılacaktı.
Her birinin yüreğine bir ateş düşecekti.
Hiçbir kelimenin anlamı kalmayacak.
Akıllara son görüşmeler,kurulan gelecek hayalleri düşecek ve hepsi tek bir cümle ile kuş olup gidecek.
"Başımız sağolsun."
"Vatan sağolsun!"

Haber köye düşecek.Kara haber tez düşer derlerdi ya zaten.Hoş buna kara haber denmez ki, neyse.

Bizim zırh delen mermilerimiz vardı,bizi bekleyenlerinse yürek delen bakışları.
Bu bakışlardan iki duygu geçerdi hep, şehit ailesi olmanın gururu ve kaybetmenin hüznü.
Dudaklara bir tebessüm yerleşir ve o tebessümü de ıslatan gözyaşları.

Camiden sela sesi duyulur,haberi alan köylü camide toplaşır.
Tabutun üzerinde,evlerin balkonlarından,camlarından bir bayrak görünür. Ay yıldızlı,al bayrağımız.
Uğruna canımızı vereceğimiz,verdiğimiz o bayrak.

"Canım feda olsun,güzel vatana."

🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Evet yeni yıl,yeni bir sayfa,yeni bir hayat,belki de kütüphanenizede ekleyeceğiniz bir kitap.
Umarım hoşunuza gider.
Yorumlarınıza,eleştirilerinize açığım.
🐺

Son AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin